hannalindberg

Alla inlägg under december 2011

+

Av Hanna Lindberg - 6 december 2011 16:41

     

 

<3

Av Hanna Lindberg - 6 december 2011 15:48

 
Av Hanna Lindberg - 6 december 2011 14:04

   Sitter just nu och försöker skriva på en projetrapport vilket typ är grymt svårt.....

vill bara hem och typ vila och se på tv och slippa allt det här mörkret på eftermiddagarna. vill att det ska vara sommar... fast i och för sig så är det ju i alla fall bra att det har snöat lite så det blir LITE ljusare...


Av Hanna Lindberg - 5 december 2011 23:10

lägger mig och sover nu, godnatt och sov gott btiches <3


 

Av Hanna Lindberg - 5 december 2011 23:00

tjohejsan :D


igår blev jag och martin med dragen med oscar att fara och träna, så det var det som hände för mig efter skolan idag. tror fan jag aldrig har njutit så mycket av en träning som jag gjorde då, eller säkert har jag det (men integ jag kommerihåg). det kändes så bra att träna bara :D


imorrn så blir det redovisning på skolan för min del och jag är typ inte riktigt klar än eftersom jag var sjuk halva förra veckan, men jag får se till så min grupp hamnar senare på dagen så jag hinner fixa det och träna in det lite och kanske korpen efter skolan då då också om jag inte har för mycket träningsverk från idag  ;)



Hörde denna låt för försat gången idag och jag fastna typ driekt för den. Lyssna vettja om ni har tid  ;)


Av Hanna Lindberg - 2 december 2011 15:54

just nu så sitter jag hemma vid mitt skrivbord och nördar mig vid datorn och lyssnar på julmusik.


För ett tag sen kom min underbara pojkvän hem till mig för att få va med mig en liten stund för jag får inte fara nån stans idag eftersom jag var hemma från skolan idag också....

för typ en halvtimme sen kom i alla fall hans morsa och hämta upp han och sen typ halv 7 kommer en kompis till han och hämtar upp han för att han ska med och se på deras innebendymatch mot wibax p97 i hortlax kl. 20.00 men tyvär kan inte martin vara med och spela eftersom han har gjort sig illa idag :(  

tycker synd om dig älskling :* <33<333<33


ska hitta på nåt att gö nu :)

Av Hanna Lindberg - 1 december 2011 17:55

om ni har nån fråga elle undrar nå eller bara har lust att kommentera något om nåt inlägg så är det bara att göra det  :) 



Frågor och sånt får i hellst ställa i min frågeruta som är under min pressentation på höger sida av detta inlägg :)



Om ni vill kommentera nått så är det ju bara att ni klickar på  kommentarer och sedan skriver en  :)


(Förklarar vart allt är för det kan alltid finnas nån som inte är världs bäst på datorer och hittar allt hur lätt som helst och som läser min blogg)





Av Hanna Lindberg - 1 december 2011 13:48

ligger nu och vilar i soffan undertiden jag typ halvser på nåt komediprogran på tv:n 


har även vart hemma hel dan så jag kanske blir frisk nån gång................. hatar att va sjuk -.-

Ovido - Quiz & Flashcards