hannalindberg

Alla inlägg under augusti 2011

Av Hanna Lindberg - 27 augusti 2011 21:31

sitter nu hemma hos jesper göras med martin, oscar och filip undertiden dom lanar och typ har lite skoj åt hur rädd martin är när han spelar ett spel ;P


men nu ska jag typ i alla fall börja dra mig hemmåt, så  bye :) 

Av Hanna Lindberg - 25 augusti 2011 21:38

sitter nu med handuk i håret after att ha tagit en skön, lång och varm dusch efter att jag hade tränat <3<3<33<3<3<33<3 så underbart  :D 


ska gå och he på en film nu, så bye  :*

Av Hanna Lindberg - 22 augusti 2011 08:47

käns ju som bra att amn vakna fem över sex imorse av att hunden satt nadanför min säng och gnällde och sen kunde jag dessutom int somna om. hade egentligen tänkt stiga upp halv 8 eftersom jag börjar 10.30.... 


nu sitter jag i alla fall och väntar på att mitt nagellack ska torka och på att klocka gå så jag kan börja fara till skolan nån gång :P ska även möta upp frida vid strömmässkolan :)

Av Hanna Lindberg - 21 augusti 2011 21:05

har nyss kommit hem från att ha vart och sett på bio (jag saknar dig) med mamma och min söta lilla martin <3 dock gilla typ int martin den, men alla kan ju int älska den som jag  :P 

mamma  har även hunnit sätta upp min fototapet idag, så nu hänger denna bilden på min vägg :D 

 

nu så ska jag typ gå och ducha och sen gå och lägga mig så jag orkar upp imorrn till skolan, så hej då och god natt  :)

<3

Av Hanna Lindberg - 18 augusti 2011 13:39

Sitter just  nu och drömmer mig bort undertiden jag sitter och kollar på en massa underbera biolder från http://weheartit.com/ och lyssnar på typ världens finaste låt....  


                                                     


fick så himla mycke inspiration när det gäller att fota när jag såg en del av alla bilder på http://weheartit.com/

Av Hanna Lindberg - 18 augusti 2011 12:46

Idag när jag vakna var regnet typ det första jag såg, så jag ville typ bara gå och lägga mig driekt igen, men jag stod emot. Nu är jag i alla fall sjukt trött och har lite ont i huvet, men det får jag typ när det är lågtryck ute..... :(

Idag vet jag dock int vad jag ska göra för alla kompisar är typ hos andra kompisar osv..... men om jag får gissa så kommer jag säkert såtta mig och se på nån film och mysa med hunden :) kanske även far till statoil en snabbis för att köpa nå gott :P

Av Hanna Lindberg - 18 augusti 2011 00:39

har gjort en ny header nu och om ni inte ser den så tryck F5 :)

Av Hanna Lindberg - 17 augusti 2011 18:58

har regnat hela jävla dan och nu är man dessutom tvungen att gå ut med hunden  nu.... 

Presentation


Jag är en glad tjej på 16 vintrar som bor med min mamma och pappa i södra norrbotten. I min blogg kommer ni få läsa om mitt liv, vad som händer runt om kring mig och även få se en hel del bilder som jag har fotat.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards