hannalindberg

Alla inlägg den 10 december 2011

Av Hanna Lindberg - 10 december 2011 21:54

hade liksom bara tänkt berätta lite om dagen  :)


För det första så sov martin hos mig igår till idag och vi vakna kanske kring typ halv 11 eller nått sånt  ;) så vi åt frukost och städa rummet och lite sånt där nödvändigt och sen fick vi skjuts till martin av min underbara och snälla pappa (älskar dig dadi!!♥) sen kring 5 blev det att jag följde med martins familj och åt jätte god mat hos hans mormor och morfar och vi kom typ hem till han för typ 45 min sen :)


nu sitter jag i allafall i  martins säng under täcket vid min dator och myser på med super chios undertiden han sitter och spelar lol (  ) 


ska se om det är på tv nu, så ha en bra kväll allesammans :* ♥♥♥


vill bara säga att jag älskar dig så helvetes mycket Martin!!  du är den finaste jag vet och du är fan väldens bästa pojkvän :* är så helvetes glad att du finns i mitt liv ♥♥♥♥♥♥♥♥ ÄLSKAR DIG!!♥♥♥♥♥♥


   

Av Hanna Lindberg - 10 december 2011 13:29

Pettson är en påhittig gubbe (utan förnamn!) som lever tillsammans med sin katt Findus och några höns. Berättelserna handlar om deras gemensamma liv. Pettson och Findus kan prata med varandra. För Pettson är Findus mer som ett barn som gillar att busa och leka. Han kan även gå på bakbenen som en människa.Jag lade ut den texten för att visa att hanna verkligen gillar denna påhittiga lilla man :)


Ska till mormor och morfar och äta midda idaaaaaa.....ska bli skiiiit kuuuul :) :) :) :) :) stjorta kavaj och röda byxor!!!


Ovido - Quiz & Flashcards