hannalindberg

Alla inlägg under april 2012

Av Hanna Lindberg - 28 april 2012 16:47

tjanare tjenare, nu är det såhär asså att jag kommer inte kunna lägga ut nåt blogg inlägg efter idag för sen på sönda morgon far jag, mamma, pappa och martin ut till stugan och är där tilll tisdag morgon och där finns ju som inge internet... :( men det ska bli kul ändå :)))))


idag har det vart kanonväder och typ 23 grader i solen!!!!!!!! känndes fan som sommar!!!!! :D men nu har det i och för sig molnat igen och är inte alls lika varmt :((( halv 10 väckte i alla fall mamma mig för att säga att dom skulle på stan och att om jag vill med var jag tvungen att stiga upp då och eftersom jag hade nå saker att fixa på stan var det bara att fixa sig på en halvtimme och dra iväg med dom :) 

men jag hade i alla fall tur som följde med för pappa var tvungen att köpa nå nya regäla gympadojjor och när vi ändå var där fick jag också ett par nick runner skor!!!!! :D

fixade även ny fondation (FitMe 115) och en söt liten sommarklänning från indiska, men innan jag börjar använda den jag ska först kolla lite på var ginatricot har för klänningar och se om det är nån där som jag gillar mer ;)


 


Av Hanna Lindberg - 27 april 2012 23:35

glömde föresten säga att ni är då för underbara min läsare som fortsätter att kolla in här fastän jag typ inte har bloggat på 1 månad :) <3<3<3

Av Hanna Lindberg - 27 april 2012 23:21

fyfan säger jag bara....   sitter här i min ensamhet och lyssnar på Thåström och äter lite godis.......  vet ni hur ensammen jag känner mig? och martin är hos en kompis och lanar så jag kan inte heller höra av mig till han för då blir han sur för att jag stör mitt i spelet osv.... och dessutom är jag kall som en jävla isbit, det är alltid så jävla kallt i mitt rum.....  skolan var föresten inte heller det bästa som kunde ha hänt en... alla lärare var typ sura och neggo till allt......... har haft on i huvet hela dan och allt är fan åt helvete!!!!!!!


föresten kan det vara farligt om man träna så hårt på ett boxningspass på korpen att man inte kan sträcka ut sin arm mer än typ 75 grader? jag måste alltså hela tiden ha den böjd och om jag bara råkar sträcka ut den lite för mycket så  känns det som ett knivhugg precis ovanför armvecket.... är lite orolig :/


 

saknar dig som fan älskling :* <33<33<33<33   

Av Hanna Lindberg - 4 april 2012 19:17

  

Martins mat

 

Min mat, Mummmms!!! ;D

  

Presentation


Jag är en glad tjej på 16 vintrar som bor med min mamma och pappa i södra norrbotten. I min blogg kommer ni få läsa om mitt liv, vad som händer runt om kring mig och även få se en hel del bilder som jag har fotat.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards