hannalindberg

Alla inlägg den 23 december 2011

Av Hanna Lindberg - 23 december 2011 23:04

sitter nu i mitt välstädade sovrum och myser i min fina ziperall och "pratar" med några små udda men söta personer, bland annat min fina martin :D 


igår kom martin till mig kring typ 5 tiden för att han skulle sova hos mig vilket han även gjorde och under kvällen så hade vi en liten julklappsutdelning, mamma färga migg hår (dock vare en toning  ;P) och sen såg vi typ bara på tv och sen sov. 


idag har jag i alla fall typ slått in en några paket, lyssnat på en massa julmusik, vart förbi mormor och morfar, städat sovrummet och badrummet och klätt julgranen :)


kommer nog inte skriva sååååååååå mycket imorrn men kommer nog lägga upp bilder på juldagen från julafton ;)


ska sova nu, puss hej allesammans och hoppas ni får en fantastisk julafton för det ska jag ha ;D <3<3<3


syns inge bra, men det är i alla fall mörkbrunt mitt hår blev  ;) lägger nog ut bild på det imorrn  :)  

Ovido - Quiz & Flashcards