hannalindberg

Alla inlägg under april 2011

Av Hanna Lindberg - 29 april 2011 15:38

jag kommer inte kunna blogga nå i helg för vi ska typ va ute på stugan hela helgen   :(


Ni som inte har lyssnat på denna video, GÖRE! ;)

Av Hanna Lindberg - 26 april 2011 22:18

är super trött och frusen och sitter nu ihopkurad under mitt otroligt varma och mysiga täcke, så ska nog ta och krypa till kojs om en liten stund och sen sova. ;)


god natt med er alla söta små sockermunkar :P


   bjussar på en extremt ful bild på en extremt trött tjej ;P

,

Av Hanna Lindberg - 26 april 2011 17:11

förlåt att jag int laggt upp nåt nytt inlägg på senaste tiden, men jag har helt enkelt int orkat :( sorry.... <3


Nu sitter jag i alla fall och lyssnar på en jävligt bra låt och smsar med en jävligt söt sak ;)


Av Hanna Lindberg - 25 april 2011 12:01

Har var på stugan i helg, så lägger ut lite bilder senare nån gång... :) 

Idag vet jag int riktigt vad jag ska hitta på, men kommer säkert på nå om jag nu int sitter här vid datorn hela dan  :P


ajja, orkar int skriva nå mer nu....

Av Hanna Lindberg - 17 april 2011 22:52

har precis gått och laggt mig, så natti natti gullgurkor <3

Av Hanna Lindberg - 17 april 2011 21:05

Jag viskar ömt de orden det vackraste jag vet du är mitt allt på jorden och dig ska älska i evighet.



Det tog en sekund att börja känna dig… Det tog en minut att kunna prata med dig… Det tog en timme att börja gilla dig… Men, jag kommer aldrig att kunna glömma dig…



Jag ska sluta älska dig när en stum man säger till en döv kille att en blind person såg en förlamad kvinna gå på havet.

Av Hanna Lindberg - 17 april 2011 20:21

har typ bara suttit vid datorn, sovit och pluggat idag, så ni kan ju typ räkna ut hur jävla seg dagen har vart.... 

imorrn på morgon så ska jag i alla fall göra klart engelska nationella provet som jag påbörjade i fredags, kan ju int säga att jag längtar och sen på tisdag så får jag typ mindre sovmorgon bara för att jag inte har hunnit göra klart slutuppgiften till våran klassbok för att jag var sjuk när alla andra fick gö den :( sen på onsdag så får vi i alla fall påsklov och det innebär ju att det är påskrace, att vi får fika och att vi bara går halva dagen  =D


slänger in en lejd bild på en trött Hanna som även är less på allt.....  

...

Av Hanna Lindberg - 17 april 2011 18:19

 
Ovido - Quiz & Flashcards