hannalindberg

Direktlänk till inlägg 31 mars 2012

Tillfälligt utseende tror jag...

Av Hanna Lindberg - 31 mars 2012 16:42

har fixat bloggen lite nu och jag tror det blir tillfälligt utseendet, men inte helt säker ;)


Nu har madde farit hem till sin pappa och innan hon for var vi ute och tog en massa kort och sen la vi in dom bra på hennes blogg  och jag orkar nog INTE lägga ut dom här eftersom det tar en sån förbannat lång tid att lägga ut bilder på bloggplatsen.se. -.-  ajja, funderar på att byta bloggsida till blogg.se, den verkar så mycket bättre :)


bilderna hittar i alla fall på maddes blogg http://maddison.blogg.se/ ;)


Älskar dig madde! <3<3<3  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Lindberg - 19 juni 2012 12:57

Nu är det så här att jag har vart VÄLDIGT less på denna bloggsajt ett bra tag men eftersom blogg.se har tjorvat har jag inte kunnat fixa nån blogg där förän nu, men nu är det gjort och jag har en blogg där som heter http://hannalindbergg.blogg.se/. g...

Av Hanna Lindberg - 11 juni 2012 15:42

förlåt för att jag inte blogggat på ett tag men jag har försökt skaffa nu blogg på blogg.se men det vill inte funka så jag har inte haft nån lust alls att blogga och har egentligen inte det nu heller pga att jag är sur på martin.... ...

Av Hanna Lindberg - 31 maj 2012 11:52

Blogg uppgift Beskrivning Det finns en hel drös med olika sociala medier bland annat Facebook, Twitter, MSN, Skype, Youtube, Grooveshark och Spotify. Syftet till Facebook och Twitter är ungefär likadana. På båda hemsidorna kan man hålla kontakt ...

Av Hanna Lindberg - 30 maj 2012 13:51


hej hej bloggen  :) ha KANSKE fått tillbaka lusten att blogga nu när det snart är sommarlov osv. men jag kommer nog mest troligt byta till blogg.se istället.... känns som att det är bättre och typ smidigare att använda än bloggplatsen, men jag tänkte...

Av Hanna Lindberg - 30 maj 2012 11:00


hej allesammans :) längesen jag gjorde ett vanligt blogginlägg nu men jag har verkligen inte haft någon lust :/   idag börja jag i allla fall dagen med att ha kanot på gympan (Grymt kul!!! :D) och nu har jag gjort bort ett prov i företagsekonomi ...

Presentation


Jag är en glad tjej på 16 vintrar som bor med min mamma och pappa i södra norrbotten. I min blogg kommer ni få läsa om mitt liv, vad som händer runt om kring mig och även få se en hel del bilder som jag har fotat.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards