hannalindberg

Alla inlägg den 21 december 2011

Av Hanna Lindberg - 21 december 2011 21:24

glömde att skriva om vad som kommer hända imorrn som jag skrev att jag skulle göra i förra inlägget.


så.... jag börjar nämligen kl 9.00 och sen hela dagen ska jag typ ha en skattjackt mot HP3A (tror jag det är ;)) men man ska typ och leta reda på grejjer och sen så får man typ poäng för dom och den som har mest poäng vinner typ  :)


sen efter skolan så blir det att martin kommer till mig och sover här, så vi ska ha lite julklappsutdelning och julmys :D

Av Hanna Lindberg - 21 december 2011 20:47

sitter just nu hos martin och lallar på och i detta inlägg hade jag liksom tänkt berätta vad som har hänt idag och vad som kommer hända imorrn  :)


Idag hade vi först gympa på morgon (kl. 8.10 = dryyygt) där vi hade pingis. fattar inte ens hur det kan räknas som en sport... man blir ju inte ens svettig eller anfådd.... sen efter det hade vi i alla fall prov i företagsekonomi vilket typ gick super bra för jag bad Lena kolla igenom det när jag var färdig och hon bara "det är ser suuuper bra ut hanna! du kan vara riktigt nöjd :)" sen var det lunsch och sen svenska där vi bara var tvungna att skriva en liten rapport som sick skitfort och sen kulle vi ha haft matte, men våran lärare kom aldrig så vi gick och sen fick vi sluta eftersom vi bara skulle ha haft branschkunskap som vi inte har nå att göra i nu innan jul:D 


Efter allt det for alla tjejer (förutom 2 tjejer och ingen av killarna) till pentryt för att äta och ha lite skojj  sen gick jag på stan med martin för att hjälpa han med att hitta en julklapp till mig, men det tog INTE länge innan han kom på själv vad han skulle köpa, så jag fick lov att vara med frida och sophie ist undertiden han var och köpte det. sen for vi hem till martin där jag blev bjuden på tacos av hans mor och far :)


nu kommer pappa snart och hämtar mig, så bye  <3

Ovido - Quiz & Flashcards