hannalindberg

Alla inlägg den 15 december 2011

Av Hanna Lindberg - 15 december 2011 19:40

skanar dig så helvetes mycket ♥♥  du var så fin och jag älskade dig så och jag gör det fortfarande för du kommer alltid ha en stor platts i mitt hjärta ♥ vill bara att du ska kunna komma tillbaka frisk och välmående, så som du var sommaren 2010 när vi alla var på eran sommarstuga och åt god mat och hade super trevligt ♥ vill bara kunna få se dig igen, men jag vet att det inte går och jag får helt enkelt bara minnas alla fina stunder vi har haft tillsammans ♥ 

Av Hanna Lindberg - 15 december 2011 19:19

dagen har väl vart lite sisådär, men jag behöver inte ggå in på nå detaljer för det angår inte er. 


det blir i alla fall sjukt skönt att få en lång helg nu, för imorrn är jag ledig för en inte så rolig grej... 


okrar inte skriva nå mer nu, bye

Av Hanna Lindberg - 15 december 2011 17:17

sitter nu och vänart på att maten ska bli klar nån gång (är sjukt hungrig!!!) undertiden jag fryser som ett as........

Ovido - Quiz & Flashcards