hannalindberg

Alla inlägg under juni 2011

Av Hanna Lindberg - 30 juni 2011 23:54

Kvällen har spenderats med Martin och lilla skinkan (David). var typ först hemma hos martin, hade ett litet vattenkrig, men sen gick vi en promenad och sen drog vi till ph-skolan där vi typ satt och gunga, prata och hade skoj  :)


ska gå och lägga mig nu... blev sjukt trött :P

bye gullgurkor  <3

Av Hanna Lindberg - 30 juni 2011 08:36

drar till sommarjobbet nu för att arbeta näst sista dagen innan :D längtar så jävla mycke tills jag får sommarlov på riktigt! ;)


 

Av Hanna Lindberg - 8 juni 2011 07:46

Förlåt agnes och amanda.... men här kommer ett litet inlägg som ni nu velat att jag ska ha gjort hur länge som helst typ  :P


Nu så sitter jag i alla fall och taggar till skattjackten som alla nior från pitholmsskolan ska ha idag :) man tävlar typ klassvis och så får man olika grejer som man ska leta upp. Kan te x. va att fixa 150  bh:ar (min syrra fick typ det när hon hade det), kort på 3 st busschaförer och en massa andra såna där grejer ;)


   måste kila nu... bye söta små sockermunkar <3

Ovido - Quiz & Flashcards