hannalindberg

Alla inlägg den 29 december 2011

Av Hanna Lindberg - 29 december 2011 22:11

väntar på att call of duty (mordern warfare 2) ska installeras på min dator, men det verkar typ ta hundra år.... -.-


undertiden sitter jag i alla fall och lyssnar på en sjukt bra cover av en låt som en kille, som jag var vän med när jag var mindre sjunger.

(Här är hans blogg som jag verkligen rekomenderar er att läsa http://www.bloglovin.com/m/2849358/359469249/fb lägger även in nån låt av han i slutet av inlägget som jag även tycker ta er tid att lyssna på :))


ska sätta mig och bläddra i H&M katalogen nu som vi fick hem igår :)




Av Hanna Lindberg - 29 december 2011 11:11

kul att mamma väckte mig halv 11 idag när jag i alla fall hade tänkt sova till 11 eftersom jag inte sovit nå bra varken förra eller halva denna........


idag om typ ca en timme så ska jag dra till korpen och träna med agnes, kanske amanda också :)


ska försöka få tag på martin nu, så bye bye :)

Ovido - Quiz & Flashcards