hannalindberg

Alla inlägg under mars 2012

Av Hanna Lindberg - 31 mars 2012 16:42

har fixat bloggen lite nu och jag tror det blir tillfälligt utseendet, men inte helt säker ;)


Nu har madde farit hem till sin pappa och innan hon for var vi ute och tog en massa kort och sen la vi in dom bra på hennes blogg  och jag orkar nog INTE lägga ut dom här eftersom det tar en sån förbannat lång tid att lägga ut bilder på bloggplatsen.se. -.-  ajja, funderar på att byta bloggsida till blogg.se, den verkar så mycket bättre :)


bilderna hittar i alla fall på maddes blogg http://maddison.blogg.se/ ;)


Älskar dig madde! <3<3<3  


Av Hanna Lindberg - 31 mars 2012 11:35

Förlåt för att bloggen ser ut som den gör, men jag håller p att försöka fixa den ;)


10 saker jag tycker om:

1. Mina vänner

2. Min familj och pojkvän

3. Träna

4. Vara på semester

5. Fotografera

6. Mysa

7. Min kamera

8. Skratta

9. Sommar

10. Pengar


9 saker jag tycker mindre om:
1. Skolan

2. Stiga upp tidigt

3. Mörker

4. Vara ensam hemma

5. Skitsnack

6. Skolmaten…..

7. Vinter, speciellt när det är jätte kallt och sen på vårvintern när det är hur slaskigt som helst….

8. Att vara hungrig

9. När man glömmer någonting viktigt


8 bloggar jag läser:

1. http://maddison.blogg.se/

2. http://sophiebrandell.blogg.se/

3. http://fridaaeklund.blogg.se/

4. http://leasy.blogg.se/

5. http://carolineepersson.blogg.se/

6. http://denbitterljuvasymfonin.blogspot.se/

7. http://annaellinor.devote.se/

8. http://ellwis.blogg.se/


7 saker jag vill göra i framtiden:

1. Flytta

2. Jobba utomlands

3. Få ett sjukt bra, roligt och trevligt jobb som man tjänar mycket på ;)

4. Resa jorden runt med den jag älskar <3

5. Skaffa en snygg tatuering

6. Bli bra på att laga mat

7. Ha ett underbart liv


6 saker jag är rädd för:

1. Mörker

2. Maskar, larver och spindlar….  USCH!

3. Vara själv hemma på kvällen… :(

4. Bli lämnad av den man älskar

5. Döden

6. Att mitt liv kommer gå åt helvete… :/


5 ord som beskriver mig:

Faan var svårt… men typ, hm…

1. Snäll/vänlig

2. Omtänksam

3. Positiv… för det mesta ;)

4. Petig.. När jag väl gör något (t ex. skolarbete) vill jag inte ge upp förrän jag verkligen har fått det som jag vill :)

5. Hett temperament… blir sur/ arg jättelätt


4 saker jag ser fram emot:

1. MORGONDAGEN! Jag och Martin har 1års dag imorron :D

2. Sommaren!

3. Studenten!

4. Flytta till min första lägenhet utan familjen :)






3 böcker jag tycker om:

1. Tillsammans böckerna

2. Baristas böckerna

3. Elsas mode


2 snygga killar:

1. Martin Carlsson ;*  

2. ……


1 bra låt:

1. http://www.youtube.com/watch?v=r_8ydghbGSg

Av Hanna Lindberg - 29 mars 2012 20:52

orkar inte skriv nå idag, så ni får nöja er med lite bilder från dagen :)


    

  

 

I väntan på bussen till övertorneå

 

Min lunch för dagen

 

Vad fan gör emil för min??? hahahah...

 

Sötig gubbe vi hitta på Sibylla ;)

 

Sophie typ : haha, fan vad kul!! :D   Emil typ: fyfan kan dom aldrig sluta skratta och ha kul? önskar att mitt liv också var så roligt.... FML!!!!!!   och Patrik typ: Seriously!? ännu mer kort??? :O kan dom aldrig sluta...-.-

   

ballerina flickorna :D

 

Nån som sover gott på bussen? ;)

Av Hanna Lindberg - 28 mars 2012 17:31

ÅHHHHHHHHHHHH! ville så gärna på boxningen på korpen idag!!!! Är verkligen supertaggad!!

Fast jag fick ingen med mig för att följa på det, så det blir inte :(((



SAAAAKNAAAAR verkligen boxningen...... <3



Av Hanna Lindberg - 27 mars 2012 17:41

om typ en kvart blir det att dra iväg till korpen när mamma samtidigt ska till yoga :) blir förövrigt att träna med agnes och ska fan träna som en dåre fastän jag är hur jävla trött som helst.. :P

Av Hanna Lindberg - 20 mars 2012 22:13

Det är så att jag måste VERKLIGEN måste fixa några låtar till en modevisning som är på torsdag kl 18.00 och jag behöver hjälp med att hitta låtar till det, om ni vet någon bra Jobb/arbete, vardag eller fest låt så får ni gärna skriva en liten kommentar :) och om ni gör det så vill jag hellst ha Jobb/arbete och vardag  :)


Idag efter lunch gick i alla fall jag och min grupp ner till stora samlingssalen när det hålls för att få lära oss hur man mixtrar med ljud och ljusborden, och på torsdags kväll kommer vi i alla fall få fixa med ljudet :D


sott lite bilder från Sophie ;) http://sophiebrandell.blogg.se/ 


 







Av Hanna Lindberg - 15 mars 2012 07:07

Idag kommer det ju först och främst bli att fara till skolan och behöva vara där till 15.10 :(  Ska även måsta redovisa med fem andra om var sitt land där man först ska berätta lite om landet och sen får man en massa frågor ställda och man vet inte heller vad det är dom kommer ställa för frågor...... :((( Är SJUKT nervös....... :S

sen när jag har kommit hem efter skolan ska jag typ bara äta sen dra till kopren tror jag  :)


Älskar dig Martin! :* <3<3<3 

Saknar dig som fan världens finaste och bästa vän! <3  

Av Hanna Lindberg - 9 mars 2012 17:12

Enligt den brittiska relationsexperten Corinne Sweet avslöjar vårt sätt sova hur våra förhållanden mår. Hon har studerat sovställningar hos kärlekspar och delat upp dem i olika kategorier. Här är några av dem!

Friheten 
Paret ligger rygg mot rygg.
Betyder: Att personerna är säkra och kärleksfulla men ändå bekväma och självständiga.

Älskarnas pose - Paret ligger vända mot varandra med benen sammanflätade.
Betyder: Att personerna är unga, nykära och inte klarar av att skiljas åt.

Omvårdnaden - Paret ligger rygg mot rygg, men tätt intill.
Betyder: Att personerna är avslappnad och intim. Vanligt bland nya par.

Stålmannen - En partner ligger med armarna rakt ut så att den ena armen ligger över den andra.
Betyder: Att den ena partnern har kontrollen.

Skeden - Antingen mannen eller kvinnan som ligger bakom den andra.
Betyder: Att den ena partnern skyddar den andra.


läck till hennes blogg hittar ni här ...... http://leasy.blogg.se/

Presentation


Jag är en glad tjej på 16 vintrar som bor med min mamma och pappa i södra norrbotten. I min blogg kommer ni få läsa om mitt liv, vad som händer runt om kring mig och även få se en hel del bilder som jag har fotat.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards