hannalindberg

Alla inlägg under februari 2011

Av Hanna Lindberg - 27 februari 2011 21:11

hej där :)


har typ inget att skriva om,så ska väl bara skriva ner lite ointressanta grejer och lägga ut nån låt  :P


förra veckan fick vi i alla fall veta resultatet på fysik provet som vi skrev vecka 7 och jag fick typ 16 och G var 20..... :'( skulle egentligen bara ha gjort 2 kompleteringar, men blev så jävla missnöjd så jag ville gö om provet helt och hållet och det fick jag som tur var =D
känndes i alla fall gode bra när jag gjorde det andra gågen och förhoppningsvis så blire ett G+ eller bäst av allt ett VG-   ;)


nu sitter jag typ bara och chattar och lyssnar på musik :P


har inge mer att skriva nu, så slänger typ in 1 låt :)


bye



 asså den är fan hur bra som hellst den här låten, älskar den <3

Av Hanna Lindberg - 16 februari 2011 15:57

Idag hare int hänt så mycket....


Började skolan 8.2O och sluta typ 13.3O 

Hade typ bara fria val pass och ett vanligt so pass :P


När jag kom hem satt typ en stund vid datorn. :P

Sen börja jag typ lyssna på ljudboken "Hemsöborna" som jag fick av mona -lisa idag eftersom vi ska ha läst till sidan 53 och ha skrivit om det vi har läst imorn.... är bara på sidan 16, men den är typ grymt svår all läsa för det är typ skit gammal svenska eftersom den är skriven  i slutet av 18OO eller i början av 19OO talet...


Nu ska jag i alla fall försöka lära in mig några av fysik frågorna och sen läsa mer ur hemsöborna...


Bye

Av Hanna Lindberg - 15 februari 2011 09:22

Asså jag fullkomligt älskar den här låten, så jag var bara tvungen att slänga in den.... :P


Lyssna och njut ;)

 

-28

Av Hanna Lindberg - 15 februari 2011 09:05

Hejsan :)


Asså det är -28 grader ute nu :( tycker det är LITe väl kallt...


Har sovmorgon till 1O.1O och slutar 13.3O    har bara matte, naturkunskap och fria val  :P


för typ 1 vecka sen så fick jag en inflamation i mitt högra knä, så jag har ätit naproxen regelbundet (morgon och kväll) och igår prövade jag at träna eftersom jag int har haft ont i det på länge, men det var typ en jävligt dålig ide.... :( 

Kan knappt stå som vanligt på högra benet...  :'(


Efter skolan ska typ jag och en kompis hem till mig och träna till ett fysik prov vi har på fredag, tror jag kommer klara det, men kommer nog int bli mer än ett G...

Efter vi har pluggat så blire nog bara att sitta vid datorn och vara social med nå kompisar ;)


nä, nu ska jag borsta tänderna och kolla så allt jag behöver är i väskan :)


bye



Presentation


Jag är en glad tjej på 16 vintrar som bor med min mamma och pappa i södra norrbotten. I min blogg kommer ni få läsa om mitt liv, vad som händer runt om kring mig och även få se en hel del bilder som jag har fotat.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards