hannalindberg

Alla inlägg under mars 2011

Av Hanna Lindberg - 30 mars 2011 20:44

Hej där....


Ska  flyga ner till Stockholm imorrn och kommer hem igen på söndag så för ett tag sen packa jag det mesta av det jag ska ha med mig. Har typ bara kvar kameran, sminket, ansikstprodukterna och det som ska va i handväskan  ;)

Nu så sitter jag typ bara och chattar och lyssnar på musik undertiden jag fryser som fan, så sitter inlindad i en skitmysig & stor filt.... Jag typ äslkar den  :P 


ajja, är typ trött nu så ska typ gå och se på tv och sen sova.

God natt sötisar <3


PS. Kommer inte hinna blogga nå imorrn innan jag far och int heller undertiden jag är i Sthlm så blir ingen uppdatering på ett tag...

Av Hanna Lindberg - 29 mars 2011 22:01

Idag for jag och mami till elgiganten för att köpa en Canon EOS 550D som var på kampanjpris för 5490kr bara idag, men den hade tagigt slut 20 minuter efter att dom öppnat, så det blev en Sony som tydligen skulle va bättre än Canon kameran för samma pris, men med ett kamerakit (väska, minneskort, puttsdukar) och försäkring på 2 år blev det 6645kr :D Den kommer föresten på tisdag, så blir att hämta den då ;)


Ajja, ska sluta och snacka om kamerorna nu och i stället säga god natt för är typ gode trött nu.


god natt och sov gott <3

Av Hanna Lindberg - 29 mars 2011 08:44

Tjoosan :D


Idag börjar jag 10.10 och slutar 13.40 och det innebär att jag bara har 3 stycken lektioner idag, matte, no och fria val :D ÄLSKAR tisdagar  :P


Idag blire i alla fall att gå med linnea till skolan och sen direkt efter skolan kommer mamma och hämtar mig så vi kan fara till egligantenför att jag ska köpan en systemkamera jag velat ha skitlänge nu (Canon EOS 550D) :D :D :D Men senare när jag har kommit hem så måste jag typ plugga no (elektronik) för jag har prov imorrn och sen typ sitta och leka med kameran när den har laddat klart  ;P





 

 

Av Hanna Lindberg - 24 mars 2011 19:45

Hej där :P


I tisdags på kvällen efter att jag hade vart och motionssimmat med linnea så blev jag typ sjuk så har bara vart hemma och typ vilat/sovit onsdag & torsdag och kommer även vara det imorrn också.... :(


Nu så sitter jag i alla fall och lyssnar på musik och chattar men en massa :P

Av Hanna Lindberg - 16 mars 2011 18:34

Hej där...


Har haft natoinella prvo hela dan idag och den här gången var det no, biologi vi hade om...


Är typ helt slut nu för jag fick typ bara 20 minuter rast och resten av tiden mellan 8.20 och typ 13.20 så jobba jag för fullt med provet så orkar typ int skriva nå mer för idag.


Bye

Av Hanna Lindberg - 14 mars 2011 18:10

Har nyss ätit och ska typ börja göra mig i ordning för boxningsträningen som jag är så jävla taggad för ! ! !   :D


hinner int skriva nå mer :P

bye

Av Hanna Lindberg - 13 mars 2011 22:04

Har typ nyss gått och lagt mig så jag ligger här och smsar och lyssnar på musik :)

Btw... känns int som jag kommer orka stiga upp ur sängen imorrn så kommer typ komma för sent till skolan... :P

(Fast nu vet man ju int om det blir så ;) )


ajja, ska försöka sova nu, så god natt och sov gott :)

Ovido - Quiz & Flashcards