hannalindberg

Alla inlägg under augusti 2010

Av Hanna Lindberg - 29 augusti 2010 12:54

sitter nu framför lillkusinens dator och tråkar :P

idag så blire väl att plugga ett tag och sen efter middag så blire nog antingen att följa med moster till kallax oxh hämta mamma eller att följa och se på lillkussens match i älvsbyn. :)


stort  grattis till min syrra som är i borås och fyller 20 år idag. hon ska även börja på nordisk designskola imorgon, lycka till syrran :D


nu ska jag gå och plugga lite så ni får ha  det så bra.

hej då sötisar :)

Av Hanna Lindberg - 20 augusti 2010 17:11

igår så var jag med söt madde och nå kompisar till henne. vi gjorde inte så mycket, för först så var vi typ hon mig och satt och prata, sen så for vi till typ djupviken där hennes farsa bor för att hon skulle äta.


idag så har jag inte gjort så mycket, har mest suttit vid datorn och chattat  ;P

nu så ska jag typ gå och se på tv  :)

hej då 


   

Av Hanna Lindberg - 15 augusti 2010 10:11

vill bara att du ska vara här så jag får hålla om dig! love u sötis <3

idag så blir det att fara på nolia och rulla runt mormor i rullstol så hon får kolla på lite saker eller vara med nån tror jag ;)


skriver kanske mer sen ikväll =)

hej do

Av Hanna Lindberg - 13 augusti 2010 07:45

har typ presic vaknat och ska snart gå och äta frukost och göra mig färdig för sen bär det av till Luleå ochsen direkt när vi kommer hem så äre nolia som gäller för min del. men nu ska jag gå och ta mig frukost   :P

tjingeling!  :D

Av Hanna Lindberg - 12 augusti 2010 23:33

har presic sett klart på "the last song" som jag redan sett en gång tidigare men den är så jävla bra att jag typ är beroende av den och nu så är jag alldeles tårögd för jag har typ gråtit som ett barn till den ;P
och till er alla som inte sett den så rekomenderar jag den :)


nu så ska jag i alla fall dra mig till sängs, ska upp tidigt imorn och fara till luleå med surran och mamma  ;)

ska försöka lä'gga in ett inlägg imorn kväll!


puss på er alla sötisar som läser min blogg :)


 

Presentation


Jag är en glad tjej på 16 vintrar som bor med min mamma och pappa i södra norrbotten. I min blogg kommer ni få läsa om mitt liv, vad som händer runt om kring mig och även få se en hel del bilder som jag har fotat.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards