hannalindberg

Alla inlägg under november 2010

Av Hanna Lindberg - 18 november 2010 20:30

hejsan!

har fan inte hunnit blogga på länge nu, men jag ska nog ta en paus nu från det...


nu när jag ändå sitter här så kan jag ju ta och berätta vad som hänt sen sist jag bloggade.

egenntilgen är det inte så mycket, men, men...

jag har i alla fall färgar håret mörkbrunt (blev typ grymt nöjd med det), var på genrepet av idol förra veckan som var på torsdagskvällen i luleå, hunnit bli sjuk i veckan och sen så tror jag int det var så mycket mer  ;P


imorn så kommer Thomas, Hanna och lilla Bruno (brorsan, hans fru och deras baby) till oss och så ska dom stanna här till på tisdag :D LÄNGTAR!!!

i decemder så ska vi ner till dom i stockholm en torsdag - söndag, och om 8 dagar så fyller jag år! jippie ;P


nu så ska jag dra mig till soffan för att se på tv ett tag och sen gå och lägga mig. bye bye :)

Av Hanna Lindberg - 5 november 2010 19:04

hej, förlåt så jävla mycket att jag inte han bloggat på länge, men har helt enkelt inte haft tid.


ajja, hinner inte blogga nå mer nu, hej då <3

Ovido - Quiz & Flashcards