hannalindberg

Alla inlägg under juli 2011

Av Hanna Lindberg - 29 juli 2011 21:40

Nu siter jag och käkar chips, ser på tv och mår gott efter att ha bastat :)  Idag har jag i alla fall vart på pdol med Martin, hans kusin Oscar, David (lilla skinkan) Jesper göras, Nisse, träffade undertiden lite till folk. :)


Ska försöka komma ihåg att lägga in alla bilder från sommaren på datorn så jag kan lägga ut nå bider :)

Av Hanna Lindberg - 25 juli 2011 12:59

godmorron på er allesammans :)

Vaknade typ kring 11 och vänta till halv 12 på att Martin skulle vakna, men det gjorde han int så var tvungen att väcka han eftersom mamma egentligen skulle komma och hämta upp mig 12 för att vi sedan skulle fara till banken för att fixa en grej, men hon skulle typ fixa nå ärenden först så hon har int kommit än :P Har i alla fall typ nyss ätit och så och sitter nu och lyssnar på volbeat undertiden Martin spelar bas till :)



 puss på er <3

Av Hanna Lindberg - 24 juli 2011 20:03

Tjosan alla söta små sockermunkar :)


Är hemma hos min söta lilla martin nu och blir här till imorrn :) Btw.... ska göra om min header nån gång när jag orkar, har lust och har laddat in alla bilder från systemkameran som är tagna nu i sommar. Är sjukt less på den jag har nu, och jag kanske till och med byter blogg.... Men vi får se, skriver här om jag kommer göra det eller ej :)


bye <33

Av Hanna Lindberg - 17 juli 2011 10:00

god morron på er alla gullegrisar :)


Vakna för ett litet tag sen, men ska gå och åta nu :P skriver senare  :)

Av Hanna Lindberg - 16 juli 2011 23:38

Hade suttit och skrivit ett skitlångt inlägg igår, men när jag skulle lägga ut det på bloggen så funka det  int  :((


Jag vet att det är längen sen jag blogga, men har varken orkat eller haft lust.... :/


Nu så sitter jag i alla fall vid datorn hos min älskade Martin och ska snart gå och lägga mig i sängen igen för att fortsätta se på solsidan men han  :) Blir dessutom att sova äver här till imorrn :)


Ajja, ska gå nu, bye alla söta små pussgurkor <3

Presentation


Jag är en glad tjej på 16 vintrar som bor med min mamma och pappa i södra norrbotten. I min blogg kommer ni få läsa om mitt liv, vad som händer runt om kring mig och även få se en hel del bilder som jag har fotat.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards