hannalindberg

Alla inlägg den 26 december 2011

nu

Av Hanna Lindberg - 26 december 2011 22:00

nu sitter jag och myser i soffan och äter lite vanligt godis och naturgodis + en liten flaska fanta exotic undertiden jag pratar med martin (han är och lanar med 8 till pers hos en kompis till han och där är han till typ onsdag) och halv ser på en film som går på Canal+ First. The wall street tror jag den heter  :)


 



hoppas ni har en bra kväll allesammans för det har i alla fall jag :)  

*

Av Hanna Lindberg - 26 december 2011 10:29

vakna typ för ungefär en kvart sen av att jag hade en duknande huvudvärk och som jag har än, så jag kunde inte somna om och sitter nu istället framför datorn eftersom martin fortfarande ligger och sover sött :) <3


igår hade vi i alla fall jul middag med farmor, mormor, morfar och maria och sen julklappsutdelning av marias julkappar och dom till henne eftersom hon var i luleå hos sin pappa på julafton. :)

Ovido - Quiz & Flashcards