hannalindberg

Alla inlägg under september 2010

Av Hanna Lindberg - 26 september 2010 22:00

sitter i sängen med datorn nu och slappar och ska nog gå och lägga mig efter jag skrivit detta :)


i fredags så  vara jag ute och åt på valdino med mamma och pappa, och smarrit vare ;P när vi kom hem så satte jag mig vid datorn en stund och sen såg jag på tv :)

i lördags så for vi ut till stugan och sov över där till idag och idag så har jag stor städat mitt rum (rensat alla lådor, dammtorkat, damsugit osv. men det finns en hel del att göra.... ) och sen så for jag, agnes och amanda och hjälpte linnea med att dela ut reklam, när vi var färdiga med det så for linnea och åt och a+a följde med mig hem där vi inte gjorde så mycket alls, satt typ mest och pratade  ;P


ajja, ska lägga mig nu, harre :)

Av Hanna Lindberg - 19 september 2010 21:18

det är helt sjukt hur mycket man kan älska en låt ;P det är nämligen "fanfanfan" med thåström jag snackar om och jag råder alla som har spotify att lyssna på den om ni nu inte redan har gjort det  =D


ajja, ha det gött

Av Hanna Lindberg - 19 september 2010 17:44

hejsan, har vart på stugan i helgen och kom hem idag kring halv 11.

har inte gjort så mycke idag, mest bara suttit vid datorn och tagit det lungt ;P


nu så blir det i alla fall att plugga lite till ett no prov vi har på fredag

Av Hanna Lindberg - 16 september 2010 20:17

nu så blir det att gå och se på idol men mamma och pappa tror jag :)
sen efter idol så ska jag nog se/sova på/till en film eller gå och lägga sig eftersom jag knappt sovit nå idag...  :P
aja, ha det gött :)


 

Av Hanna Lindberg - 16 september 2010 09:57

stannade hemma från skolan idag eftersom jag blev jätte förkyld igår kväll, men då blir det ju istället ett jag är hemma och pluggar till alla prov vi har...


aja, ska ta och försöka somna om en stund och sen gå och ta mig lite frukost :)

hej då. 

Av Hanna Lindberg - 11 september 2010 22:30

sitter nu och ser på film (the last song) med agnes och amanda  ;P

Av Hanna Lindberg - 7 september 2010 22:03

idag efter skolan så for jag hem om åt och sen for jag och mamma och kolla på ett hus. nu så har jag typ precis kollat igenom en masa super gamla bilder och ska nog lägga ut lite av dom imorn på fb tror jag :)


imorn så blire först att fa till skolan, sen plugga, sen va med nån tror jag och sen hem till datorn  xP 


hej då :)

Av Hanna Lindberg - 5 september 2010 11:36

vaknade typ för en halvtimme sen och nu så sitter jag och äter frukost, varm mjölkchoklad, ett gals juice och frostade mackor, yummi! ;P


idag så blir det att nog att först plugga ett tag på no och sen läsa i  "flyga drake" som vi har fått som klassbok och sen va med nån tror jag  (:

nu ska jag i alla fall äta färdigt så ni får ha det så bra gullisar.

hej då   

Presentation


Jag är en glad tjej på 16 vintrar som bor med min mamma och pappa i södra norrbotten. I min blogg kommer ni få läsa om mitt liv, vad som händer runt om kring mig och även få se en hel del bilder som jag har fotat.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards