hannalindberg

Alla inlägg under januari 2011

Av Hanna Lindberg - 6 januari 2011 12:00


skrev ju i förra inlägget att jag skulle ta ett uppehåll men bloggningen och nu har jag tänkt börja blogga igen bara så ni vet :)


sen förra gången jag skrev nått inlägg här så har min brorsa och hans familj hunnit vara upp till oss och jag,  mamma och pappa hunnit vara ner till dom i Stockholm en sväng ;)

flög ner den 9:e  november och var där till den 12:e

första dagen i var där gick vi på stan en liten sväng och sen på kvällen såg vi musikal som var på cirkus. andra dagen tror jag bara att vi var hemma hos brorsan och hade skojj och på lördan gick vi på en loppmarknad som var på skansen och på söndan flög vi ju hem :P


jullovet har vart gode bra, men har inte gjort så mycket speciellt. har mest bara vart med kompisar, gått på stan, suttit vid datorn och sett en massa avsnitt av en serie (Ally McBeal) som är sjukt bra :P



kan ta mig tid och slänga in lite bilder på vad som har hänt undertiden jag inte har bloggat :)


  

har färgat håret mörkbrunt, men tror jag gjorde det innan jag tog uppehållet med bloggandet  :P




  

   lite bilder på hur vi bodde i våran svit i Stockholm ;)

   lilla söta Bruno som jag är faster till <3

9orna vann innebendy matchen mot lärarna :P

  

julgranen blev klädd :)

nästan alla mina julklappar  :P

   resten av julklapparna som jag fick ;P


hej då <3

Presentation


Jag är en glad tjej på 16 vintrar som bor med min mamma och pappa i södra norrbotten. I min blogg kommer ni få läsa om mitt liv, vad som händer runt om kring mig och även få se en hel del bilder som jag har fotat.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards