hannalindberg

Alla inlägg den 8 december 2011

Av Hanna Lindberg - 8 december 2011 15:41

har nyss kommit hem efter att ha vart på skolan och sen direkt efter det gå och köpa en julklapp till älsklingen :)  nu när jag cykla hem från stan så snöa det i alla fall mäldigt mycket (vilket är awesome♥) och när jag väl kom hem såg jag fan ut som en levande snögubbe :P


Skoldagen har inte vart så himla rolig men det kommer bli sjukt skönt att sluta till lunsch imorrn  :D ska för övrigt fara med Frida till stan och äta där imorrn ;)

Av Hanna Lindberg - 8 december 2011 08:29

hej på er alla sötisar ♥


Håller ni inte med om att det är en underbar känsla när man har vaknat och märker att det har snöat ganska mycket under en natt? jag tycker då att det är det och jag blev typ sjukt glad då, men nu när jag satt och åt frukost börja det snöa ännu mer! :D LOVE IT! ♥♥♥♥♥

Det är så himla mysigt och skojj med vinter! ♥


snart ska jag i alla fall cykla iväg (försiktigt) till skolan med en massa vinterkläder på mig :)

efterskolan blir det nog KANSKE att frar till skolan och kolla efter julklapp till min älskling om jag nu inte gör det på fredag när vi slutar efter lunch  :D


 


Ovido - Quiz & Flashcards