hannalindberg

Alla inlägg under maj 2010

Av Hanna Lindberg - 23 maj 2010 18:29

hey he sötisar


har inte pluggat på länge nu, men jag har inte haft lust så...


nu sitter här vid datorn (igen) och är lite små sur, datorn laggar och är skit seg (har försök att typ göra alt för att få den snabbare med inget hjälper typ) och solen har försvunnit bakom några moln men det är ju inte så mycket att göra åt det. :(

ikväll blir det nog att se på tv och mysa i soffan under en varm filt, eller täcket och ta fram lite godis från Tyskland och gotta sig med det  :P  

hej då gullepluttisar   <3 

Av Hanna Lindberg - 16 maj 2010 11:14

hejsan sötisar   :)


igår kring halv 6 tiden kom jag hem igen efter semestern ner till Danmark  :P
idag blir det att plugga lite och kanske vara med nån  :) 


nu ska jag börja plugga så...   

bye bye

Av Hanna Lindberg - 8 maj 2010 16:12

hej hej sötisar. 


jag har inte kunnat blogga på länge eftersom jag och familjen har bilat ner till billund i Danmark där min syrra och hennes kille bor :P
idag så ska vi ha inflyttningsfest hos dom eftersom Malin och Mikkel (min syrra och hennes kille) nyss har köpt ett hus och så    :)

nu ska jag dra, bye bye! 

Av Hanna Lindberg - 3 maj 2010 17:30

hej hej alla sötisar  :)

idag så vare skola igen (gode drygt efter lång-helgen man har haft) dock så trodde jag att det var torsdag idag och jag vete fan varför jag trodde det eftersom jag vet att vi far på onsdag, jaja  :P
nu sitter jag i alla fall här och håller på med min so power point som  jag ska hinna göra klar idag vilket jag inte tror kommer gå så bra men jaja, efter det så ska jag träna lite på det jag ska säga till min power point, sen blire att skriva lite om en bok som vi läser i svenskan (har berättat om den tidigare).  :P
men nu ska jag försöka koncentrera mig på läxorna istället för att blogga. 


bye bye sötisar!!!

(bara 2 dagar kvar!!! LÄNGTAR!!!)  =D

Presentation


Jag är en glad tjej på 16 vintrar som bor med min mamma och pappa i södra norrbotten. I min blogg kommer ni få läsa om mitt liv, vad som händer runt om kring mig och även få se en hel del bilder som jag har fotat.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards