hannalindberg

Alla inlägg under april 2010

Av Hanna Lindberg - 30 april 2010 13:44

hej hej :)

idag e det valborg, jag ska inte göra nå specielt, vi hade tänkt fara ut till stugan men det blev inte eftersom det är så dåligt väder :(  det blir nog attska krypa upp i soffan, sätta på en film och mysa :P

vad ska ni göra då?  (lämna gärna en komtar)  :)

nu ska jag ta och städa rummet så jag kanske hittar nåt mer som jag ska skriva upp på min "pack lista till danmark" :P

Av Hanna Lindberg - 28 april 2010 14:09

heii  gullpluttsiar :)

nu sitter jag här igen och har tagit en paus från pluggandet, sitter och skriver en svenska uppgift om en bok som vi håller på att läsa som klass bok, "saknad" heter den och och författaren är karin alvtegen. det kanske inte är den bästa boken jag läst, den är ganska annorlunda och som sagt så gillar jag inte heller deckare och kriminal och sånt, ska typ helst vara böcker som handlar om lite intriger, vänskap, kälrek och familje konflikter för min del  :P 

sen efter jag gjort färdigt svenskan så blir he att gjöra engelska läxan :P 

men nu ska jag ta och fortsätta med pluggandet,  vill int, men om man är tvungen så....    -.-


Av Hanna Lindberg - 27 april 2010 16:56

hej hej alla goa människor som läser min blogg  :)

nu så har jag precis ätit och nu ska jag fortsätta och plugga på mina läxor, har en mustlig uppsats om martin luther och ett hk porv imorn som jag sitter och pluggar till, DRYGT!!!  -.-


men nu ska jag ta och plugga.

hejsvejs på er   

det var härom kvällen det såg ut såhär på himlen åt vänster från våran balkong...   och åt höger var himlen så här underbar!!!  <3
snöig och kall dag på stugan  :P  

fin solnedgång  <3


     

ego-bild  :P





...

Av Hanna Lindberg - 25 april 2010 17:41

nu sitter jag här och läser en bok som är gode bra , "tänk om det där är jag" heter den :p

kvällens planer blir nog att sitta och se på wipeout med dady och sen kanske jag ska se på en film eller nåt sånt :P
 men nu ska jag fortsätta och nörd-läsa min bok =)

Av Hanna Lindberg - 25 april 2010 13:09

tjolahoppsan alla mina bloggläsar  :D

idag är det typ hur bra väder som helst och snart ska jag gå ut och sola så man kanske är lite brun innan man far till danmark, far dit den 4 eller 5 maj :P och om ni undrar vad jag ska göra där så ska jag träffa min syrr som bor där, det kommer bli as kul  :D
men nu ska jag gå ut och sola på balkongen :D

Av Hanna Lindberg - 22 april 2010 20:26

har inte haft någon blogg lust på länge men nu ska jag försöka förbättra mig med det :)


idag så har det ju vart skola som vanligt och sen efter skolan så for jag och fixa en grej hos min lill-kussehämta sen så hämtade jag min lilla hund hos min mormor och morfar :P
när jag kom hem så satte jag ming vid datorn och lyssna på musik :D
nu så sitter jag i vardagsrummet med datorn i famnen och ser på tv.
men nu ska jag gå :)

puss

Ovido - Quiz & Flashcards