hannalindberg

Alla inlägg under september 2011

+

Av Hanna Lindberg - 29 september 2011 08:36

Vaknade för en stund sen och ska snart gå och torka håret för just nu sitter jag med blött hår i ett badlakan :P


idag börjar jag 10 (gode nice ;) ) och när jag slutar vet jag faktiskt inte  för vi ska ha typ en lekdag med HP2A hela dan idag  :) 

Ikväll blir det i alla fall att fara på tjejkvällen med söta lilla madde :D länktar så sjukt mycket för det var skit längesen vi träffa varandra :D

Av Hanna Lindberg - 28 september 2011 22:41

Dag 4 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu


det är typ nya kläder, ny mobil och ett macro objekvit till min systemkamera :)


____________________________________________________________________


Känns inte så dumt att börja 10.00 imorrn och sen ha en typ lek dag med HP2A hela dagen och sen på kvällen att det blir tjejkväll med madde :D

.

Av Hanna Lindberg - 27 september 2011 16:27

är inte på humör för att blogga idag  eller i alla fall inte just nu.... skriver imorrn

Av Hanna Lindberg - 26 september 2011 21:15

Idag började jag typ 8.10 och hade lite sådär halvdryga lektioner.... slutade sen 14.35 efter att ha haft en 1 timme och en kvarts lång matte lektion.

Efter skolan for jag  hem en snabbis och sen for jag till martin och hjälpte han med lite läxor och sen när jag skulle äta följde han med mig och åt hos oss, sen hjälpte jag han med mer läxor och sen klockan 7 blev det träning för min det. nu har ju typ nyss duschat och så och ska nog snart gå och lägga mig för mina ögon svider typ..... 


Av Hanna Lindberg - 26 september 2011 15:12

Min favorit årstid är sommaren för då är det så varmt och härligt, men det finns grejer med dom 3 andra årstiderna som gör att jag gillar dom också. På hösten det är så fina färger i träden, på vintern är det så mörkt och mysigt och på våren är det så skönt när  all snö far bort och det blir varmt igen :)  

Av Hanna Lindberg - 25 september 2011 22:17

blir att krypa ner under täcket nu och se på jersey shore  :)

Av Hanna Lindberg - 25 september 2011 21:34



1. På lördag har jag varit ihop med världens gulligaste, bästa och unnderbaraste kille i världen  i ett halvår :D (Älskar dig :* <3<3<3 )


2. Jag har aldrig träffat en av mina bröder, men vill gärna göra det


3. Jag har grov dyslexi (läs- och skrivsvårigheter) så det är därför jag inte har världens bästa betyg i skolan

Av Hanna Lindberg - 25 september 2011 21:23

Dag 1 – En bild på mig + 3 fakta om mig
Dag 2 – Min favorit årstid och varför
Dag 3 – Mina mål/drömmar/önskningar
Dag 4 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu
Dag 5 – Typ av killar jag faller för
Dag 6 – Vad jag skulle göra om jag fick 5 miljoner
Dag 7 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade
Dag 8 – En bild på mig för ett år sen
Dag 9 – En bild på mig idag och vad jag hade på mig
Dag 10 – Någonting jag oroar mig för
Dag 11 – En bild på ett ställe jag vart på
Dag 12 – Mitt drömbröllop
Dag 13 – Det här får mig att må bättre
Dag 14 – Det här får mig att börja gråta
Dag 15 – Något jag längtar efter
Dag 16 – Fem saker jag inte klarar mig utan en dag
Dag 17 – Min favoritglass
Dag 18 – En bild på det jag köpte senast
Dag 19 – Min favorit film
Dag 20 – En bild på mig själv som är tagen utav någon annan
Dag 21 – Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln
Dag 22 – En låt som får mig att gråta
Dag 23 – Mitt favoritprogram – och varför
Dag 24 – Min favorithögtid
Dag 25 – Det här lever jag för
Dag 26 – Någon du litar på
Dag 27 – Min handväska
Dag 28 – Min bästa vän
Dag 29 – Mitt rum
Dag 30 – Beroende
Dag 31 – Den här sommaren
Dag 32 – Någor som du saknar
Dag 33 – Min garderob
Dag 34 – En person som alltid kommer finnas i mina tankar
Dag 35 – Senaste gången jag grät och varför
Dag 36 – En person jag inte kan leva utan

Presentation


Jag är en glad tjej på 16 vintrar som bor med min mamma och pappa i södra norrbotten. I min blogg kommer ni få läsa om mitt liv, vad som händer runt om kring mig och även få se en hel del bilder som jag har fotat.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards