hannalindberg

Alla inlägg under juni 2010

[:

Av Hanna Lindberg - 22 juni 2010 15:45

har typ nyss kommit hem från  en promenad på kärleksstigen med syrran, maria och hunden. vi hade och lös en liten sträcka men så stannade som och rulla sig i skit så hon har fått tagit ett bad och blivit kammad, vilket hon hatar     :P


idag så har jag vart på sommarskolan, känns härligt att det bara är en dag kvar och att det sen blir sommarlov för mig med och föresten så ska vi int ens ha nå vanliga lektioner. vi ska typ se på film, fika och ha det nice  :D sen när den vad slut så for jag hem och tog mig nå mat och tog det lungt ett tag och sen så gick vi på promenaden   :]


nu så ska jag väl hitta på nå kul att göra, kanske va med nån


ha det gött sötisar    

Av Hanna Lindberg - 20 juni 2010 20:07

hej sötisar, har inte bloggat på länge som ni kanske märkt men jag har inte orkat eller haft lust.


min vecka har bestått av att gå på sommar skola 8.30 - 12.30 måndag till fredag och sedan typ slappat hemma eftersom det har vart så dåligt väder och för att typ alla mina kompisar vart i gbg hela veckan men konfan. längtar till imorn när dom kommer hem =)

på fredan efter skolan drog vi ut till stugan och hade det gött där,kom hem idag. pappa stannade där (så han får se fotboll utan att nån vill ändra kanal)så hunden fick också stanna kvar där, men det känns så helvites tomt utan hon, ingen som vill sova nära en i soffan och andas med djupa andetag och nån gång då och då snarka  :P

imorn blir he att gå upp tidigt ska ju på den dära jävla sommarskolan -.-


men nu ska jag gå och käka jordgubbar och glass så ni får ha det så gött sötisar  :)

Av Hanna Lindberg - 12 juni 2010 13:32

cha cha alla sötisar  :D


igår var det ju examen för våran skola vilket säkert många av er redan vet.  :P

alla 7:or och 8:or hade typ examen samtidigt, klockan 9 och dom som uppträdde var typ skiit duktiga  :)

sen kring 2 tiden for vi typ till farmor och farfar för att ha en examens middag för en av mina kusiner som hade tagit studenten (åt int så mycket eftersom jag skulle äta mer sen med klassen). sen for vi ju hem kring halv 5 eftersom jag skulle vara hos jennifer typ kl. 5 för att äta middag och ha skoj med klassen. vi for till "time" på klubbgärdet och åt och sen for vi tillbaka till jennifer där vi int gjorde så mycke men vi hade i alla fall skoj. sen vid kl åtta drog typ alla så då for jag också.

 idag blir det i alla fall att fara på 50 årsfest hos min kusin, hans pappa fyller  :)


men nu ska jag typ hitta på nå att göra så ni får ha det så gött sötistar, hejs  =)

Av Hanna Lindberg - 7 juni 2010 17:37

cha cha.

idag har vi haft sista provet för den här terminen. det var typ ett fysik prov om värmelära för årskurs 9 men det kändes ändå som att he gick gode bra på det  (Y)

nu ska jag typ passa på att sätt mig på altan en liten stund undertiden jag väntar på att maten ska bli färdig  :)
ha det. hejs      

Av Hanna Lindberg - 3 juni 2010 18:50

hej hej alla sötisar.  :)


det var ganska länge sen jag bloggade sist men jaf ska fan försöka bli bättre på det.


nu sitter jag här och är lycklig, eftersom det snart är sommarlov och lyssnar på musik  :P   (L)

idag har vi haft matte prov och jag klarade faktist det trodde inte jag skulle göra det men när jag såg provet såg det fan enkelt ut. G var 10 poäng och VG var 18 poäng och jag fick 14 poäng   ;P   (Y)

nu.


ska gå nu, ni får ha det så gött  :)

Ovido - Quiz & Flashcards