hannalindberg

Alla inlägg under oktober 2011

Av Hanna Lindberg - 20 oktober 2011 21:50

har nu suttit hemma ensammen i typ 2 och en halv timma. jag hatar att va det, så det känndes typ som ett år... :( nu så sitter jag i alla fall och pratar med min sötis på skype och snart så kommer mamma hem :D

blir typ sista inlägget för ikväll, så ni får ha det så bra :)

Av Hanna Lindberg - 20 oktober 2011 15:09

2e bilden: En bild som gör dig glad.


   Blir alltid glad när jag är med er sötisar! :)



3e bilden: En bild på någon i din familj.


   Från vänster: Pappa, Bruno, Farfar, Farmor, Storebror :) Älskar er! <33

Av Hanna Lindberg - 18 oktober 2011 17:59

Någon du umgås väldigt mycket med 


   Saknar dig madde <3

+

Av Hanna Lindberg - 18 oktober 2011 07:24

1a bilden: Någon du umgås väldigt mycket med.
2e bilden: En bild som gör dig glad.
3e bilden: En bild på någon i din familj.
4e bilden: En bild på något som gör dig glad.
5e bilden: En gammal bild på dig själv.
6e bilden: En bild på ditt syskon.
7e bilden: En bild som du aldrig lagt upp.
8e bilden: En person som du saknar.
9e bilden: Någon i din släkt.
10e bilden: En bild på din favoritplats.
11e bilden: En person du kan berätta allt för.
12e bilden: En bild på din vardag.
13e bilden: En bild från ett ställe du älskar.
14e bilden: En bild som påminner dig om gamla tider.
15e bilden: En bild på barndomsvänner.
16e bilden: En bild på dig själv.
17e bilden: En ovanlig bild.
18e bilden: En bild på din fritid.
19e bilden: En bild som du är nöjd med.
20e bilden: En bild på dina närmaste.
21e bilden: Någon du älskar.
22e bilden: En bild på en tid du saknar.
23e bilden: En bild från i somras.
24e bilden: En bild på dig själv
25e bilden: En person som alltid gör dig glad.
26e bilden: Någon/några som du alltid har roligt med.
27e bilden: En bild som du alltid skrattar åt.
28e bilden: En tokig bild.
29e bilden: Den nyaste bilden på dig själv.
30e bilden: Någon du aldrig kommer släppa taget om.

Av Hanna Lindberg - 18 oktober 2011 06:54

Vakna nyss och sitter nu och försöker vakna till min undertiden jag lyssnar på sjukt fina låtar :)


blir i alla fall skolan idag och sen att va med min söta, underbara, bästa och fina lilla martin :)



Shirley Clamp - Jag fick låna en ängel


Otis - Mamma håll min hand

Av Hanna Lindberg - 16 oktober 2011 20:34

Jag vaknar bredvid dig 

stryker håret från din kind
jag är så glad att du är min
du är så vacker när du sover
du har något som ingen annan har
Du är så underbar . . .

Och jag ser i dina ögon
att du känner likadant

Jag vill dela mitt liv med dig
du skapar värme inom mig
och vi ska vårda varje dag
Vi älskar varandra så
som ingen annan kan förstå
det är föralltid du och jag

Det finns inga tvivel
har aldrig ångrat en sekund
jag har älskat dig sen första stund
jag vill att du ska känna trygghet
att du kan vila här hos mig
men jag ska aldrig släppa dig
Och jag ser i dina ögon
att du känner likadant
Jag vill dela mitt liv med dig
du skapar värme inom mig
och vi ska vårda varje dag
Vi älskar varandra så
som ingen annan kan förstå
det är föralltid du och jag
Och jag ser i dina ögon
att du känner lidadant
Jag vaknar bredvid dig
och jag stryker håret från din kind
jag är så glad att du är min 

Av Hanna Lindberg - 16 oktober 2011 18:15

Sitter just nu på mitt rum helt själv och ska typ snart sätta igång en film och se den och sen typ sova för jag blev typ sjuk idag IGEN!!!!!!!!!! :'((((


Min helg:

I fredags så for i alla fall jag, mamma, pappa och Martin och åt på Valdino och sen sov han hos mig till på lördag. Under lördan kom då Madde och Oscar till mig och var med mig och mMrtin typ hela dan och sen på lördags kväll for jag och sov hos min lilla älskling :) <33


   Älskar dig :*

Ovido - Quiz & Flashcards