hannalindberg

Alla inlägg den 2 oktober 2011

Av Hanna Lindberg - 2 oktober 2011 22:32

Snälla, börja kommentera mer, ställ frågor och kolla in min nya omröstning (den finns i meny kanten till höger en liten bit ner) :D

,

Av Hanna Lindberg - 2 oktober 2011 21:24

Madde, emma och alexander for hem för en liten stund sen, så nu sitter jag och myser i min stora mysiga ziperall, samtidigt som jag sitter och snackar med min söta lilla älskling på skype. Sankar dig Martin!!!!!!  <3<3<3


     

Av Hanna Lindberg - 2 oktober 2011 18:19

En dålig vana jag har men önskar att jag inte hade


hmm, typ kanske att.......... nä, jag vet inte, var typ svårt ;)


ajja, igår innan jag for till martin kom min söta mamma hem med 2 likadana toningar från goldwell, typ precs såna som jag ville ha  :D TACK!!!!


idag har jag i alla fall hjälpt agnes att slinga hennes hår :) (hoppas du tycker det blev bra) och nu ska jag fara och va med min sankade söta lilla madde och emma noren  :)

Ovido - Quiz & Flashcards