hannalindberg

Alla inlägg den 10 oktober 2011

Av Hanna Lindberg - 10 oktober 2011 21:22

Fick nyss ett sms av martin där det stod att hans söta lilla farmor har bokat en plats för mig också när hon fyller 70, den 5 November och att det var på havsbadet hela dan.


Först Bad och sen under eftermiddan/kvällen vad det middag och underhållning. Hade jättegärna följt med, men jag är i

Göteborg just då, kommer hem dan efter.... :(


Känns tråkigt att jag missar det, men det går ju som inte att göra nå åt det...

Av Hanna Lindberg - 10 oktober 2011 15:18

Kom hem från skolan för en liten stund sen så nu sitter jagtyp bara och väntar på att martin ska sluta  :)


Har föresten ingen skola imorrn (ledig hela dan) för att våran klass var med på föräldramötet förra veckan, så vi får typ kompledigt imorrn  :D Fast då ska jag och Fridurten fata till pitholmsskolan för att hälsa på och kolla hur dom har det  :)

Av Hanna Lindberg - 10 oktober 2011 07:11

har precis kommit ut ur duschen så jag ska typ gå och klä på mig nu och sen fixa min och äta frukost, sen bär det av till skolan :)


idag blir det nog att bata va med martin och nysa med han  :) <3

Ovido - Quiz & Flashcards