hannalindberg

Alla inlägg den 8 oktober 2011

Av Hanna Lindberg - 8 oktober 2011 19:59

det går fan inte att förklara hur mycket jag älskar dig, det är fan obeskrivligt!


     Älskar dig min lilla prins! <33<33<33 ;*

Av Hanna Lindberg - 8 oktober 2011 19:40

Hejsan!


Nu sitter jag här i min ensammhet för madde och emma drog nyss hem till madde och Martin är och lanar med nisse och hampus hos oscar i sjulsmark (ödemarken för er som inte har insett det eller vet vart det är) och dessutom vill mamma typ träffa mig idag så jag fåår inte fara nånstans eller ta hit nån  :(

It's sucks! 


ajja, Madde och Martin sov hos mig igår till idag och igår kväll var maritn fotograf så han tog en massa fina bilder på mig och madde som kommer upp på bloggen så småningom när hag har redigerat dom ;)


nu ska jag vara i alla fall gå och vara social med min lilla mamma och se på tv :)


   bild från igår :) <3

Ovido - Quiz & Flashcards