hannalindberg

Alla inlägg under oktober 2011

...

Av Hanna Lindberg - 25 oktober 2011 18:29

Hej!

Ville bara säga att jag har sjukt tråkigt, hare bra. Hej då!

Av Hanna Lindberg - 25 oktober 2011 07:16

Gjorde om min header igår kväll så att den skulle passa in med bredden på inläggen  :) Käns i alla fall som att den bara kommmer va tillfällig för jag snabbgjorde den bara  ;)


Nu ska jag i alla fall hoppa in i duschen  :D

Av Hanna Lindberg - 24 oktober 2011 17:40

Druckit tills du spytt? Nej

Sårat någon? 
Japp..

Förlorat en vän? 
Nja, anser att dom man förlorar är inte ens riktiga vänner.....

 

Träffat nya människor? Jepp ;)

Kysst en främling? 
Nix

Tagit droger? 
Nej?

Haft en sommarflört? 
Nää

Gråtit? 
Jodå, massvis

Skrattat tills du kissat på dig? 
Hahaha, tror inte det :P

Tältat? 
Jess

Varit vaken en hel natt? 
Typ inte  :P

Solat? 
Japp

Badat? 
Japp

Haft ett förhållande? 
Har ett nu :) <3

Gjort dig riktigt illa? 
Hmm,… typ inte  :P

Gjort några nya percingar/ tatueringar? 
Nepp

 
Läst en bok? 
Jo, vem har inte det?


Skickat fel sms med flit? 
Hahah, aa :P

Suttit vid datan en hel natt? 
Nepp :)

Näckat? Haha jepp

Solat naken? 
Nix

 
Fått utegångsförbud? 
Hahaha nej


Sagt “jag älskar dig” och menat det? 
Varje dag! <3

Sagt “jag älskar dig” och inte menat det? 
Nej?

Varit i slagsmål? 
Nepp :P

Pussat någon utav samma kön? 
Ja :p

Sjungit högt på ett berg? 
Aa  

Kysst någon i regnet? 
Tror det :)

Kysst någon i skogen ? 
Tror det också :P

Kysst någon du inte borde? 
neej

Tappat rösten? 
Aa, eller nästan :P

Varit på festival? 
Jepp, PDOL ;)

 
Gått upp i vikt? 
Aa, händer :P

 
Gått ner i vikt? 
Aa, för när jag märker att jag går upp i vikt skyndar jag mig att försöka träna bort det så fort som möjligt :)


Brännt dig? 
Aa, påde på saker som är/var varma och ute i solen

 
Fått en ful bränna av tex kläder/ smycken? 
Nån gång tror jag  :P

Varit utomlands? 
Jepp  :)

 
Gjort ett bra köp? 
mååååånga

Tagit upp kontakten med en gammal vän? 
Jepp! :D

Haft skadeglädje?S
skadeglädjen är den enda sanna glädjen! ;P

Sovit under bar himmel? 
Nix  :)
 
Har du svart ärligt på alla frågor? 
Jepp

Av Hanna Lindberg - 24 oktober 2011 16:47

Sitter just nu och lyssnar på lite underbar musik undertiden jag försöker hitta nån bild/bilder som jag kan ha till min nya header. Måste ju göra om den för bloggplatsen har gjort så att där texterna och bilderna och det (inläggen) blir bredare och då är headern helt annorlunda jämfört med det ;)


Idag efter skolan blev det i alla fall att snabbt cykla hem för att sen hinna till banken och sen till coop med mammi. På coop blev det att jag köpten en SOLO-tidning och ett 2-pack med Lypsyl :)

 

Just nu väntar jag i alla fall på att martin och lillaskinkan ska komma hit  :)

Av Hanna Lindberg - 24 oktober 2011 06:39

har typ nyss vaknat och ska typ snart byta om, fixa mig, sen äta och sen dra till skolan  :) slutar i alla fall 14.35 idag vilket känns SJUUKT skön ;)


passar även på att ta med bld 7 nu :)

7e bilden: En bild som du aldrig lagt upp.


 

Av Hanna Lindberg - 23 oktober 2011 19:10

har varti hos martin nu i några timmar och umgåts med han, och snart blir det att fara hem för klockan typ halv 8 har han träning :P


puss, haj <3

Av Hanna Lindberg - 23 oktober 2011 13:15

Sitter nu med blött hår och ska precis börja/fortsätta med en ressention på engelska av en engelsk bok, stargirl heter boken:)

Snart kommer föresten martin hem från nå innebandy matcher han har vart och spelat i helgen  :) en var i arjeplog och en i arvidsjaur :P

ajja, ska  försöka kommaigång med läxan nu  :)


   bild från igår innan jag han ge mig ut i regnet och mitt    hår blev helt krullit ;)

Av Hanna Lindberg - 23 oktober 2011 12:16

4e bilden: En bild på något som gör dig glad.


  Sommarn! :D


   och så klart min älskade martin <3


5e bilden: En gammal bild på dig själv.


 
6e bilden: En bild på ditt eller någon av dina syskon.


  Maria :)


  Malin :)


   Thomas :)

Ovido - Quiz & Flashcards