hannalindberg

Alla inlägg den 29 oktober 2011

Av Hanna Lindberg - 29 oktober 2011 23:35

klockan är nu 23.35 och jag kom hem från emma för ett tag sen efter att jag hade vart och set en film där med Madde, Emma och jocke  :)

innan det så hade typ min familj fin middag med farmor :) parmaskinka (eller vad det nu heter) och melon till förrätt och till varmrätt typ oxfilé, potatiskakor och nån jätte god sås till det och sen till efterrätt glass och halllon :D "mmmmmmmh...." säger jag bara ;D


nu blir det typ att gå och lägga sig ochse på tv etersom det verkar som att man inte får prata med sin egen pojkvän på skype för han själv.... för att han lanar med nå killar och ska spela ett spel och då går det tydligen inte att jag pratar med han, men jag typ tänker bara "vafan!? varför gå inte det? jag har ju pratat med dig en massa andra gånger när du har lanat...... :'( "


ajja, godnatt och sov gott sötisar :*

Ovido - Quiz & Flashcards