hannalindberg

Direktlänk till inlägg 28 oktober 2011

Memory

Av Hanna Lindberg - 28 oktober 2011 18:35

Midnight
Not a sound from the pavement
Has the moon lost her memory?
She is smiling alone
In the lamplight
The withered leaves collect at my feet
And the wind begins to moan 

Memory
All alone in the moonlight
I can smile at the old days
I was beautiful then
I remember the time I knew what happiness was
Let the memory live again 

Every streetlamp
Seems to beat a fatalistic warning
Someone mutters
And the streetlamp gutters
And soon it will be morning 

Daylight
I must wait for the sunrise
I must think of a new life
And I musn't give in
When the dawn comes
Tonight will be a memory too
And a new day will begin 

Burnt out ends of smoky days
The stale cold smell of morning
The streetlamp dies, another night is over
Another day is dawning 

Touch me
It's so easy to leave me
All alone with the memory
Of my days in the sun
If you touch me
You'll understand what happiness is 

Look
A new day has begun



Det här är fan en av dom finaste låtarna jag nånsin har hört <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Lindberg - 19 juni 2012 12:57

Nu är det så här att jag har vart VÄLDIGT less på denna bloggsajt ett bra tag men eftersom blogg.se har tjorvat har jag inte kunnat fixa nån blogg där förän nu, men nu är det gjort och jag har en blogg där som heter http://hannalindbergg.blogg.se/. g...

Av Hanna Lindberg - 11 juni 2012 15:42

förlåt för att jag inte blogggat på ett tag men jag har försökt skaffa nu blogg på blogg.se men det vill inte funka så jag har inte haft nån lust alls att blogga och har egentligen inte det nu heller pga att jag är sur på martin.... ...

Av Hanna Lindberg - 31 maj 2012 11:52

Blogg uppgift Beskrivning Det finns en hel drös med olika sociala medier bland annat Facebook, Twitter, MSN, Skype, Youtube, Grooveshark och Spotify. Syftet till Facebook och Twitter är ungefär likadana. På båda hemsidorna kan man hålla kontakt ...

Av Hanna Lindberg - 30 maj 2012 13:51


hej hej bloggen  :) ha KANSKE fått tillbaka lusten att blogga nu när det snart är sommarlov osv. men jag kommer nog mest troligt byta till blogg.se istället.... känns som att det är bättre och typ smidigare att använda än bloggplatsen, men jag tänkte...

Av Hanna Lindberg - 30 maj 2012 11:00


hej allesammans :) längesen jag gjorde ett vanligt blogginlägg nu men jag har verkligen inte haft någon lust :/   idag börja jag i allla fall dagen med att ha kanot på gympan (Grymt kul!!! :D) och nu har jag gjort bort ett prov i företagsekonomi ...

Ovido - Quiz & Flashcards