hannalindberg

Alla inlägg den 13 april 2011

Sun

Av Hanna Lindberg - 13 april 2011 20:32

Dagen idag har vart helt underbar.... 11 och en halv grader och sol.... det känns att vårsommern är på väg ;)


Idag satt jag mig ute på balkongen och sola en stund, sen tog jag typ en massa kort och sen efter det har jag typ bara suttit vid datorn hela dan. 


Asså jag vet... jag har skit tråkig blogg, men jag har typ inget att skriva om så om ni har nåförslag på vad jag kan skriva om så lämna en liten komentar ;)


Ska inte tråka ut er nå mer nu med allt det här ointresanta :P

Av Hanna Lindberg - 13 april 2011 08:20

Har ett nationella prov idag... Ska skriva en engelsk uppsats :(( Känns som att jag inte kommer klara det  :/

Fick i alla fall sovmorgon till 8.50 för att typ alla lärare på skolan skulle ha nån konferens eller vad det nu var och så slutar vi efter lunch pga. kompedigt sen vi hade öppethus i höstas  :D


måste börja dra mig till skolan nu... bye :P

Ovido - Quiz & Flashcards