hannalindberg

Alla inlägg den 12 april 2011

Av Hanna Lindberg - 12 april 2011 15:54

Asså gud vilken underbar röst denna tjej har... <3


  

Av Hanna Lindberg - 12 april 2011 15:19

Har precis kommit hem efter att ha varti ute och gått en rask promenad och ibland sprang jag också när mitt knä tillåte det och hunden orkade ;P

Av Hanna Lindberg - 12 april 2011 09:16

Idag äre ju tisdag och det innebär ju att jag börjar 10.10 och slutar 13.30 Älskar tisdagar <3 ;P


Nu så sitter jag typ bara och väntar på att jag kan börja dra till skolan :P Idag så blir det i alla fall att dra till badhuset för att motionssimma med Linnea och alla som inte tror att det är nå jobbigt eller kul så ska jag säga att det är det. Jag brukar ha träningsvärk redan när jag cyklar hem, och jobbigt äre faktiskt också ;)

Ni borde pröva det nån gång  (=

Ska även äta susrtrömming idag.... så jävla gott!


måste börja dra nu för jag ska förbi med hunden till min mormor och morfar, men ha det gött ;)

Ovido - Quiz & Flashcards