hannalindberg

Alla inlägg den 6 april 2011

Av Hanna Lindberg - 6 april 2011 19:51

Orkade int skriva nått inlägg igår för jag var typ skittrött och så och dagen innan så mådde jag grymt illa, men idag äre bättre så tar och skriver lite nu när jag orkar ;)


I torsdags på kvällen flög jag, mamma och pappa ner till Stockholm.

På fredagen gick vi runt på stan från typ halv 11 till 4 på eftemiddagen.

Sen på kvällen gick vi ner till restaurangen på hotellet (sjöfartshotellet) och käka middag och sen efter det bastade jag och mamma :P

Natten till lördag blev jag sjuk :( Frös son fan (feber), mådde illa, hade ont i huvet och halsen.

På lördagen var det namngivning för den lilla söta saken som jag är faster till... Bruno Per August Saurén blev hans namn :) Och på söndagen flög vi hem. :P


Har stannat hemma från skolan i veckan eftersom jag är sjuk, men jag börjar typ seriöst längta tillbaka till skolan nu.... Jag vet, jag är fan sjuk i huvet, men... så äre :P


Juste, höll nästan på att slömma skriva det... Var och hämta min kamera idag, bara så ni vet  ;P


Nu ska jag gå och se på tv men bilder får ni nån dag här framöver ;)



Ovido - Quiz & Flashcards