hannalindberg

Alla inlägg under september 2011

-

Av Hanna Lindberg - 16 september 2011 21:14

Sitter nu med pappa i vardagsrummet och kolla runt här på dtaron undertiden han ser på skavlan.

Martin är ju och lanar hos davve så kan ju int vara med han nå nu ikväll :(  (har dock vart med han idag ända sen jag sluta skolan till halv 6, men då har vi ju samtidigt inte hunnit vara med varandra nå i veckan ) men han ska typ  sova hos mig imiorrn :D länktar så!!!! :D


     älskar idg sötis  <3<3<3<3<3

Av Hanna Lindberg - 16 september 2011 20:05

har nyss vart och köpt lite naturgodis, fanta exotic och nyaste cosmopolitan på ICA :D


nu blire att se på idol med pappa och sen skavlan som pappa vill se på :)


LÄNGTAR SÅÅÅÅÅÅÅÅ tills paranormal activity 3 kommer på bio  :D :D :D

Av Hanna Lindberg - 15 september 2011 18:10

blir att fara med linnea till korpen om en liten stund för att träna :D


2%

Av Hanna Lindberg - 15 september 2011 16:27

hade precis tänkt ta lite kort till en ny header, men då hade ju kameran självklart bara 2% batteri kvar :((


ajja, kommer väl bar sitta vid datorn en liten stund då tills kameran har hunnit laddas lite mer, sen äta och sen om jag hinner ta kort och sen dra till träningen :D


bye =)


   älskar dig Martin <3<33<3<3<33

Av Hanna Lindberg - 14 september 2011 22:25

Av Hanna Lindberg - 14 september 2011 21:04

Blir att duscha nu efter att jag har vart på en grymt kul men ganska jobbig träning :)

sen blir det typ att sitta vid datorn och och skypa med martin och några andra eller se på tv och dricka en mugg med varm choklad :D



Av Hanna Lindberg - 14 september 2011 06:18

Vaknade för typ 10 min sen och upptäckte då att det typ regnar skitmycke och vi ska typ ha gympa ute nu på morgon  :((((((


nu ska jag gå och klä på mig, packa ihop gympaväckan, fixa mig, äta och sen dra till skolan..... bye <3

Ovido - Quiz & Flashcards