hannalindberg

Alla inlägg den 25 september 2011

Av Hanna Lindberg - 25 september 2011 22:17

blir att krypa ner under täcket nu och se på jersey shore  :)

Av Hanna Lindberg - 25 september 2011 21:34



1. På lördag har jag varit ihop med världens gulligaste, bästa och unnderbaraste kille i världen  i ett halvår :D (Älskar dig :* <3<3<3 )


2. Jag har aldrig träffat en av mina bröder, men vill gärna göra det


3. Jag har grov dyslexi (läs- och skrivsvårigheter) så det är därför jag inte har världens bästa betyg i skolan

Av Hanna Lindberg - 25 september 2011 21:23

Dag 1 – En bild på mig + 3 fakta om mig
Dag 2 – Min favorit årstid och varför
Dag 3 – Mina mål/drömmar/önskningar
Dag 4 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu
Dag 5 – Typ av killar jag faller för
Dag 6 – Vad jag skulle göra om jag fick 5 miljoner
Dag 7 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade
Dag 8 – En bild på mig för ett år sen
Dag 9 – En bild på mig idag och vad jag hade på mig
Dag 10 – Någonting jag oroar mig för
Dag 11 – En bild på ett ställe jag vart på
Dag 12 – Mitt drömbröllop
Dag 13 – Det här får mig att må bättre
Dag 14 – Det här får mig att börja gråta
Dag 15 – Något jag längtar efter
Dag 16 – Fem saker jag inte klarar mig utan en dag
Dag 17 – Min favoritglass
Dag 18 – En bild på det jag köpte senast
Dag 19 – Min favorit film
Dag 20 – En bild på mig själv som är tagen utav någon annan
Dag 21 – Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln
Dag 22 – En låt som får mig att gråta
Dag 23 – Mitt favoritprogram – och varför
Dag 24 – Min favorithögtid
Dag 25 – Det här lever jag för
Dag 26 – Någon du litar på
Dag 27 – Min handväska
Dag 28 – Min bästa vän
Dag 29 – Mitt rum
Dag 30 – Beroende
Dag 31 – Den här sommaren
Dag 32 – Någor som du saknar
Dag 33 – Min garderob
Dag 34 – En person som alltid kommer finnas i mina tankar
Dag 35 – Senaste gången jag grät och varför
Dag 36 – En person jag inte kan leva utan

Av Hanna Lindberg - 25 september 2011 21:20

Därför är det så bra att vara tjej! ;)


Vi kom av Titanic först.

Vi lider inte av för tidig utlösning.

Vi ser bra ut i vår pojkväns kläder medan han ser ut som en idiot i våra.

Vi kan gråta för att slippa fortkörningsböter.

Gratis drinkar. Gratis middagar. Gratis bio. Du fattar...

Vi kan krama våra vänner utan att de undrar om vi är homosexuella.

Vi behöver inte fjärta för att roa oss.

Vi kan gratulera en medspelare utan att behöva röra hennes arsle.

Vi behöver inte så ofta kontrollera om våra könsdelar är på plats.

Om vi är korkade kommer det ändå finnas folk som tycker det är gulligt.

Vi har förmåga att klä oss själva.

Vi har en ursäkt att vara en riktig bitch minst en gång i månaden.

Vi kan prata med det motsatta könet utan att fantisera om hur de ser ut nakna.

Allt vi inte orkar göra, säger vi att vi inte kan. Det finns alltid en hjälpande man i närheten.
Av Hanna Lindberg - 25 september 2011 12:26

hejsan alla små söta bloggläsare :)


har inte bloggat nå i helgen för fredag till lördag sov jag hos martin, patte var också där och sen driekt från han for han och jag till min stuga som vi har vart i till idag, så har nyss kommit hem  :) Min, martins och Patriks ziperall kom föresten i fredags så jag och patte mös i våra såna hela fredagskvällen, men inte martin för hans var för liten, så vi måste ju byta den :P 


nu så sitter jag i alla fall och snackar med martin och david på skype och ska snart gå och gö en sak mamm ahar bett ni göra idag  :)

Ovido - Quiz & Flashcards