hannalindberg

Alla inlägg under september 2011

Av Hanna Lindberg - 25 september 2011 21:20

Därför är det så bra att vara tjej! ;)


Vi kom av Titanic först.

Vi lider inte av för tidig utlösning.

Vi ser bra ut i vår pojkväns kläder medan han ser ut som en idiot i våra.

Vi kan gråta för att slippa fortkörningsböter.

Gratis drinkar. Gratis middagar. Gratis bio. Du fattar...

Vi kan krama våra vänner utan att de undrar om vi är homosexuella.

Vi behöver inte fjärta för att roa oss.

Vi kan gratulera en medspelare utan att behöva röra hennes arsle.

Vi behöver inte så ofta kontrollera om våra könsdelar är på plats.

Om vi är korkade kommer det ändå finnas folk som tycker det är gulligt.

Vi har förmåga att klä oss själva.

Vi har en ursäkt att vara en riktig bitch minst en gång i månaden.

Vi kan prata med det motsatta könet utan att fantisera om hur de ser ut nakna.

Allt vi inte orkar göra, säger vi att vi inte kan. Det finns alltid en hjälpande man i närheten.
Av Hanna Lindberg - 25 september 2011 12:26

hejsan alla små söta bloggläsare :)


har inte bloggat nå i helgen för fredag till lördag sov jag hos martin, patte var också där och sen driekt från han for han och jag till min stuga som vi har vart i till idag, så har nyss kommit hem  :) Min, martins och Patriks ziperall kom föresten i fredags så jag och patte mös i våra såna hela fredagskvällen, men inte martin för hans var för liten, så vi måste ju byta den :P 


nu så sitter jag i alla fall och snackar med martin och david på skype och ska snart gå och gö en sak mamm ahar bett ni göra idag  :)

Av Hanna Lindberg - 22 september 2011 07:31

godmorron aallesammans, har ni sovit gott? det har i alla fall jag :P


Kom nyss ut ur duchen och märkte då att typ alla mina myskläder hänger på torkning eller ligger och väntar på att få bli tvättade, så har nyss hängt in nå kläder i torkskåpet så dom ska torka..... :P


ska gå och blåsa håret, fixa mig och äta nu :) skriver sen när jag kommer hem från skolan  :)

Av Hanna Lindberg - 21 september 2011 18:41

Blir att se på red riding hood med min lilla älskling :) <3<3<3<3<3<3<33<3<3<3<33




btw, längtar SJUKT mycket tills paranormal activity 3 kommer ut på bio!!!!!


 

Av Hanna Lindberg - 21 september 2011 07:46

blir att cykla till skolan nu i det här jävla skitvädret.......... :( har dessutom gympa första lektionen:((


Av Hanna Lindberg - 20 september 2011 22:01

Sitter nu trött som satan här framför datorn och ska typ gå och tvätta ansiktet och borsta tänderna och sen typ försöka få till en ny header om jag inte hinner bli alltför trött  :)


idag börja vi typ 9.20 och vi ska ha slutat 15.40 med fick sluta 14.00 ist :D fatta snälla läarare jag har  :D

sen blev det i alla fall att fara till biblan kl. 4 för att fixa en grej till min dyslexi. sen for jag hem och åt och kring halv 7 gick jag till martin och fick hämtning halv 10 av pappa :)


komihåg att kommentera och ställ frågor till mig :D


ha det bra, puss <3

Av Hanna Lindberg - 20 september 2011 07:36

Nu sitter jag i mitt rum och lyssnar på en massa fina småsorgliga låtar undertiden jag väntar på att det ska (förhoppningsvis) sluta regna, för just nu så ÖSER det bara ner, och samtidigt hoppas jag på att pappa ska hinna hem från brevika innan jag börjar så han kan skjutsa mig till skolan :P


här har ni lite bilder fråm min höst :)


     sötis <3      hahah, gullisar :D   Bröstfallet :)      Martins pappa :)                      alla som vi var med på bröstfallet   martins pappa och farfar   2 glada typer ("kan du se lite glad ut eller? :P")      Martin och hans mamma :)   Martin bara "kan man vara gladare i en skog? :P"              

Av Hanna Lindberg - 19 september 2011 06:59

hejsan, vaknade för typ en stund sen så har bara hunnit klä på mig ochkollat hur många grader det är........... Det märks att sommaren är över för det blir bara kallare och kallare för varje dag och träden blit bara mer och mer gula, oranga och röda, det var bara 2grade nu på morgon när jag vakna  :(


Var föresten i bröstfallet (bortanför stockbäcken) med Martin, hans familj, hans farmos och farfar och hans faster och hennes man. blider kommer imorrn  :)


nu ska jag i alla fall gå och fixa mig så jag inte ser ut som ett troll på skolan :P


   Älskar dig <3<3<3

Ovido - Quiz & Flashcards