hannalindberg

Alla inlägg under november 2011

Av Hanna Lindberg - 20 november 2011 19:25

någon jag känner som har lust att fixa ny bloggdesign och header till mig?

<3

Av Hanna Lindberg - 20 november 2011 18:48

Jag kan ju börja med att förlåta för en jävligt dålig uppdatering, men det finns ett väldigt gott skäl till varför det har blivit så, och dom somstår mig närmast och känner mig väl vet varför. Tack för att ni finns alla som stöttar mig just nu, älskar er alla verkligen jättemycket <3<3<3


Vill bara skriva att detta var jättesött av dig att skriva Frida, och jag finns också alltid för dig om det är nå <3 http://fridaeklunnd.blogg.se/2011/november/hanna.html

-

Av Hanna Lindberg - 17 november 2011 20:02

Det får duga sådär  :P

Av Hanna Lindberg - 17 november 2011 19:07

som rubriken lyder så är det en ny och mer vintriare/höstigare bloggdesign och header på g  :)

Sitter nu och letar bilder på min fina lilla hårddisk  :)

Av Hanna Lindberg - 14 november 2011 10:04

hej på dig du  :D


             

Vi har kul :) äre nå fel med det eller??? ;P
Av Hanna Lindberg - 14 november 2011 08:37

har precis rättat klart en engelska sak och nu blir det att rita en skiss över en lokal men fillidutten  :)

Av Hanna Lindberg - 13 november 2011 20:21

Ett liv med dig, är är en dröm.
Ett liv med dig, är det vackraste som finns.
Ett liv med dig, är som att ha två ängla hjärtan i sig själv.
Ett liv med dig, hade man vela skapa fler liv med.
Ett liv med dig, orkar man leva.
Ett liv med dig, orkar man kämpa.
Ett liv med dig, vill man aldrig ge upp.
Ett liv med dig, älskar man.
Ett liv med dig, njuter man av.
Ett liv med dig, är det finaste man har.
Ett liv med dig, är något speciellt.
Ett liv med dig, då vet man vad en röd ros är.
Ett liv med dig, man önskar sig inget annat än det.
Ett liv med dig, orkar man gå igenom alla tider dem svåra tiderna.
Ett liv med dig, vågar man försöka mer.
Ett liv med dig, vill änglarna ha kontakt med dig.
Ett liv med dig, hade jag drömt om sen när jag föddes.
Ett liv med dig, går inte att beskriva med ord.
Ett liv med dig, är helt perfekt.
Ett liv med dig, vet man vad kärlek är.
Ett liv med dig, kan man klättra på regnbågar.
Ett liv med dig, kan man stå still på solen utan att få ont.
Ett liv med dig, kan man sova på månen.
Ett liv med dig, står man kvar på jorden utan att flyga ut.
Ett liv med dig, är man den lyckligaste. 


Älskar dig så helvetes mycket Martin :*

 

vill bara skriva att jag hittade den där texten på facebook och att det är en kille som heter rikhard holmberg som har skrivit den och att jag har fått tillgång av han att lägga ut den på min blogg :)

Av Hanna Lindberg - 12 november 2011 16:38

Sitter nu hemma och håller på att hungra ihjäl..... är sjuuuuuukt hungrig!!!!!!!!!!

vill ha mat NNUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!

Presentation


Jag är en glad tjej på 16 vintrar som bor med min mamma och pappa i södra norrbotten. I min blogg kommer ni få läsa om mitt liv, vad som händer runt om kring mig och även få se en hel del bilder som jag har fotat.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards