hannalindberg

Alla inlägg den 3 november 2011

Av Hanna Lindberg - 3 november 2011 17:19

Tänkte bara skriva så alla vet att det jag skrev i förra inlägget absolut inte var menat till nån speciell person uteno jag hittade bara den på internet och kliats in den här för att det var så sant :)

Av Hanna Lindberg - 3 november 2011 14:41

Säg inte att jag är allt, om jag en dag är inget.Säg inte " Jag älskar dig" , om du en dag tänker hata mig.Se inte åt mitt håll, om du en dag tänker titta bortLova inget, om du inte kan hålla det du sagtTorka inte mina tårar, om du en dag tänker skapa dom.

Av Hanna Lindberg - 3 november 2011 10:36

Sitter just nu på Arlanda airport med mamma, moster och kusin. Nu sitter vi och väntar på att klockan ska bli 12.05 eftersom vårat flyg vidare till Göteborg avgår då. Det skulle egentligen ha avgått 11.25 men det har blivit försenat till dess och vi får hålla tummarna att det inte blir ännu mer försenat.... Vafaaaan....... det går inte att lägga ut bilder från iPad:en......... :'(((((((Ajja, nu ska jag låta Erik ha denna roliga lilla leksak som man kan roa sig med i timmar :PNi får ha detså bra sötisar och förvänta er inte så bra uppdatering från mig från idag till söndagHej då :)

Presentation


Jag är en glad tjej på 16 vintrar som bor med min mamma och pappa i södra norrbotten. I min blogg kommer ni få läsa om mitt liv, vad som händer runt om kring mig och även få se en hel del bilder som jag har fotat.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards