hannalindberg

Alla inlägg under mars 2011

Av Hanna Lindberg - 13 mars 2011 15:28

Kom hem från valls för typ 1 timma sen, så har typ ätit lunch, duschat och fönat håret :P

Idag har jag väl int tänkt gö så mycket förutom att njuta av sista dagen av sportlovet och typ sitta vid datorn ;)



Av Hanna Lindberg - 13 mars 2011 11:19

Idag blire att fara till vallsberget och åka slalom för första gången i år  :P


Sitter i alla fall nu och väntar på att pappa ska se klart nåt program på tv:n för sen ska vi typ dra  :)


Vet typ int vad jag ska skriva så... Bye

Av Hanna Lindberg - 12 mars 2011 22:11

Har varken hunnit eller orkat blogga nå idag, men skriver bara lite snabbt nu om vad som har hänt... :P


Kring 14.20 så for jag och mami in till stan för att bowla :P

Jag vann!!! =DD

Sen när jag kom hem så hade jag och Linnea tänkt fara och åka madrasss och bob vid sågverket i munksund, men då hade hon börjat baka semlor och eftersom hon var bjuden på middag sen kl 6 så blev det inge :(

Nu på kvällen har jag i alla fall sett en film och ska typ nu gå och se på bat-man (som är på tv nu).


Hare gött <3

Av Hanna Lindberg - 11 mars 2011 15:40

PERSONLIGT

Fullständiga namn:Hanna Maria Aurora Linberg

Födelsedatum: 26:e november 1995

Hårfärg: brun
Ögonfärg: brun
Längd: 170 cm
Skostorlek: 39
Klädstorlek: S eller M
Civilstånd: singel :P

Humör: Glad ;)
MSN: ofta man skriver det här? :S
Mobilnummer: 07……


KÄRLEK

Har du ett förhållande just nu? nix

Har du kysst någon? jepp
Har du strulat med någon du inte ens gillade? nej
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja =)
Kärlek eller pengar? Kärlek?

FAMILJ
Vad heter din mamma? Åsa
Vad heter din pappa? Arne
Har du syskon? Jajjemänsan ;)
Hur många? 4, dock alla halv syskon
Har du en stor släkt? Vet int  :P
Har du kvar alla mor & farföräldrar? Aa
Känner du alla i din släkt? Nej (:
Vem är du mest lik i din familj? Vet int ;)


VÄNNER
Har du någon bästa vän? Aa :)
Vad tycker folk om dig? vet it, fråga dom vettja :)
Vem har du känt längst? Hmm... vet int :P
Vem vet mest om dig? Linnea tor rjag  ;)
Hatar någon dig? Jo :P
Har någon av dina kompisar snackat skit om dig? säkert
Är du rädd för att bli utan kompisar? nej 


SKOLAN
Har du bra betyg? int så värst :P 2 VG och resten G
Skolkar du? nepp
Vilken klass går du i? 9B
Vad heter din skola? Pitholmsskolan :)
Har du varit uppkäftig mot någon lärare? vet int, men säkert :P
Vad heter/hette din favoritlärare? Britta ;)
Försover du dig ofta? nix 
Gillar du skolmaten? neej...
Hur många går i din klass? trore är 20 

FRITID & INTRESSEN
Går du på någon sport? Boxning  ;)
Vad tycker du om att göra? va med kompisar, sitta vid datan och träna  :)
Vilka sporter har du gått på? fotboll, dans, handboll och nu boxning
Lever du för någon sport? typ :P
Är du vältränad? kan jag väl inte säga, jobbar väll på saken

MUSIK, FILM

Vad har du för musiksmak? typ all möjlig :P
Har du alltid haft samma smak? nepp

Vem är din/ditt favorit artist/band? vet int :P
En bra låt: life - Ulrik Munther

Vilken är din favoritfilm? typ the last song
Vilken film framkallar starka känslor? dear john ohc the last song
En rolig film: vetit :P
Hur beskriver du musik? int vet jag  :)
Vad är bäst, film eller musik? går it att välja :P

RESOR
Hur många länder har du varit i? typ 5
Vilka land har du varit i? sverige, finland, grekland, danmark, tyskland

Har du bott utomlands? nej  :(
Vart isåfall och hur länge? 
Kommer du från något annat land? nej
Har du släkt från något annat land? jepp :)

Har du åkt...
Flyplan? japp
Buss? mm
Tåg? nix :P
Båt? jopp
Taxi? yes
Helikopter? nej 


DÄR DU BOR
Vart bor du? piteå
Hur bor du? i ett hus :P
Vilken färg har huset? gult
Trivs du där? jepp ;) 


BORTSKÄMD ELLER?
Har du ett eget rum? jaa, alltid haft ;)
TV? jepp
Dator? ja
Dvd? aa =)
Pool? nepp
Studsmatta? nej
Cross/moppe osv.? nej
Mer än 1 bil? har inge körkort än...
Pingis/biljardbord? nej

TILL SIST
Vad är klockan? 16:07
Vad ska du göra snart?vet int  :P
Vilket abonnemang har du? telia
Får du ofta positiva kommentarer om dig? jorå
Mår du bra? aa
Vilka ska göra det här testet? dom som vill det :P


Av Hanna Lindberg - 11 mars 2011 15:05

KILLAR
en kille som har samma humor som dig: Vetit
en kille som gör dig glad: Haha, min kusin, Erik
en kille som du tycker om: Tycker om hur? :P
en kille du tycker har skön stil: Vetit
din bästa killkompis: Hmm...
en kille du saknar: Vet int... :S
en kille du ser upp till: Vet int heller... :/

 

SENASTE
Personen du kramade?: Mamma torr jag  :P
Personen du tänkte på?: Kommer typ int ihåg  :P
Personen som sov i din säng?: Jag
Personen du skrev med på msn?: Edith
Personen du var med?: Agnes och Amanda
Djuret du köpte?: Hund
Senaste klädesplagget du köpte?: En tröja tror jag :P
Maten du åt?: Tomatsoppa
Gången du spydde?: Länge sen

 

RANDOM
Stänger du av mobilen när du sover? Nej
Biter du på naglarna? Nej
Har du kysst en polis? Nej
Har du någonting att dölja? Beror för vem
Kan du baka bröd? Tror det ;)
Vet du hur man frostar av en frys? Tror det

 

VAR
var går du i skolan? Pitholm
var är din telefon? Framför mig
var är din mamma? Hemma
var sover du? Hemma i mig säng, vart annars? :P
var handlar du mest? Gina Tricot eller H&M tror jag
var fick du tag i tröjan du har på dig nu? H&M
vart åkte du senast bil? Hem från stan
var i ditt rum är du? Vid skrivbordet :)

Av Hanna Lindberg - 11 mars 2011 13:46

Har typ nyss ätit lunch och sitter nu och lyssnar på musik och kollar runt på lite bloggar, http://www.onepiece.se/    http://shop.hm.com/  och http://nelly.com/ :P


Är företen helt förälskad i denna onepiece....

   



Av Hanna Lindberg - 10 mars 2011 18:03

Som ni ser så har jag kommit ihåg att gö en ny header :P


Idag kring halv ett tiden så börja jag, Agnes och Amanda traska in till stan så vi fika typ på kvertersbageriet och sen kolla vi runt i lite affärer =) Amanda köpte bland annat en vår-jacka på H&M (:


Nu så sitter jag och väntar på att Agnes och Amanda ska äta för sen ska vi typ och åka bob och madrass :D

Känner mig typ som ett litet barn ingen, men det kommer bli sjukt skoj  ;P

Av Hanna Lindberg - 10 mars 2011 09:11

Vaknade typ för en timme sen så är typ gode trött eftersom jag int brukar vakna för än kring 11... ;P


Nu ska jag i alla fall gå och borsta tänderna och fixa mig lite. Sen ska jag nog ringa till nån och höra om nån vill hitta på nå, annars så börjar jag nog med en ny header till bloggen ;)


Slänger in lite bilder sen i vinter :P




 

 

 

     

Presentation


Jag är en glad tjej på 16 vintrar som bor med min mamma och pappa i södra norrbotten. I min blogg kommer ni få läsa om mitt liv, vad som händer runt om kring mig och även få se en hel del bilder som jag har fotat.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards