hannalindberg

Direktlänk till inlägg 11 mars 2011

vadå lite och gö?

Av Hanna Lindberg - 11 mars 2011 15:40

PERSONLIGT

Fullständiga namn:Hanna Maria Aurora Linberg

Födelsedatum: 26:e november 1995

Hårfärg: brun
Ögonfärg: brun
Längd: 170 cm
Skostorlek: 39
Klädstorlek: S eller M
Civilstånd: singel :P

Humör: Glad ;)
MSN: ofta man skriver det här? :S
Mobilnummer: 07……


KÄRLEK

Har du ett förhållande just nu? nix

Har du kysst någon? jepp
Har du strulat med någon du inte ens gillade? nej
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja =)
Kärlek eller pengar? Kärlek?

FAMILJ
Vad heter din mamma? Åsa
Vad heter din pappa? Arne
Har du syskon? Jajjemänsan ;)
Hur många? 4, dock alla halv syskon
Har du en stor släkt? Vet int  :P
Har du kvar alla mor & farföräldrar? Aa
Känner du alla i din släkt? Nej (:
Vem är du mest lik i din familj? Vet int ;)


VÄNNER
Har du någon bästa vän? Aa :)
Vad tycker folk om dig? vet it, fråga dom vettja :)
Vem har du känt längst? Hmm... vet int :P
Vem vet mest om dig? Linnea tor rjag  ;)
Hatar någon dig? Jo :P
Har någon av dina kompisar snackat skit om dig? säkert
Är du rädd för att bli utan kompisar? nej 


SKOLAN
Har du bra betyg? int så värst :P 2 VG och resten G
Skolkar du? nepp
Vilken klass går du i? 9B
Vad heter din skola? Pitholmsskolan :)
Har du varit uppkäftig mot någon lärare? vet int, men säkert :P
Vad heter/hette din favoritlärare? Britta ;)
Försover du dig ofta? nix 
Gillar du skolmaten? neej...
Hur många går i din klass? trore är 20 

FRITID & INTRESSEN
Går du på någon sport? Boxning  ;)
Vad tycker du om att göra? va med kompisar, sitta vid datan och träna  :)
Vilka sporter har du gått på? fotboll, dans, handboll och nu boxning
Lever du för någon sport? typ :P
Är du vältränad? kan jag väl inte säga, jobbar väll på saken

MUSIK, FILM

Vad har du för musiksmak? typ all möjlig :P
Har du alltid haft samma smak? nepp

Vem är din/ditt favorit artist/band? vet int :P
En bra låt: life - Ulrik Munther

Vilken är din favoritfilm? typ the last song
Vilken film framkallar starka känslor? dear john ohc the last song
En rolig film: vetit :P
Hur beskriver du musik? int vet jag  :)
Vad är bäst, film eller musik? går it att välja :P

RESOR
Hur många länder har du varit i? typ 5
Vilka land har du varit i? sverige, finland, grekland, danmark, tyskland

Har du bott utomlands? nej  :(
Vart isåfall och hur länge? 
Kommer du från något annat land? nej
Har du släkt från något annat land? jepp :)

Har du åkt...
Flyplan? japp
Buss? mm
Tåg? nix :P
Båt? jopp
Taxi? yes
Helikopter? nej 


DÄR DU BOR
Vart bor du? piteå
Hur bor du? i ett hus :P
Vilken färg har huset? gult
Trivs du där? jepp ;) 


BORTSKÄMD ELLER?
Har du ett eget rum? jaa, alltid haft ;)
TV? jepp
Dator? ja
Dvd? aa =)
Pool? nepp
Studsmatta? nej
Cross/moppe osv.? nej
Mer än 1 bil? har inge körkort än...
Pingis/biljardbord? nej

TILL SIST
Vad är klockan? 16:07
Vad ska du göra snart?vet int  :P
Vilket abonnemang har du? telia
Får du ofta positiva kommentarer om dig? jorå
Mår du bra? aa
Vilka ska göra det här testet? dom som vill det :P


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Lindberg - 19 juni 2012 12:57

Nu är det så här att jag har vart VÄLDIGT less på denna bloggsajt ett bra tag men eftersom blogg.se har tjorvat har jag inte kunnat fixa nån blogg där förän nu, men nu är det gjort och jag har en blogg där som heter http://hannalindbergg.blogg.se/. g...

Av Hanna Lindberg - 11 juni 2012 15:42

förlåt för att jag inte blogggat på ett tag men jag har försökt skaffa nu blogg på blogg.se men det vill inte funka så jag har inte haft nån lust alls att blogga och har egentligen inte det nu heller pga att jag är sur på martin.... ...

Av Hanna Lindberg - 31 maj 2012 11:52

Blogg uppgift Beskrivning Det finns en hel drös med olika sociala medier bland annat Facebook, Twitter, MSN, Skype, Youtube, Grooveshark och Spotify. Syftet till Facebook och Twitter är ungefär likadana. På båda hemsidorna kan man hålla kontakt ...

Av Hanna Lindberg - 30 maj 2012 13:51


hej hej bloggen  :) ha KANSKE fått tillbaka lusten att blogga nu när det snart är sommarlov osv. men jag kommer nog mest troligt byta till blogg.se istället.... känns som att det är bättre och typ smidigare att använda än bloggplatsen, men jag tänkte...

Av Hanna Lindberg - 30 maj 2012 11:00


hej allesammans :) längesen jag gjorde ett vanligt blogginlägg nu men jag har verkligen inte haft någon lust :/   idag börja jag i allla fall dagen med att ha kanot på gympan (Grymt kul!!! :D) och nu har jag gjort bort ett prov i företagsekonomi ...

Presentation


Jag är en glad tjej på 16 vintrar som bor med min mamma och pappa i södra norrbotten. I min blogg kommer ni få läsa om mitt liv, vad som händer runt om kring mig och även få se en hel del bilder som jag har fotat.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards