hannalindberg

Direktlänk till inlägg 12 oktober 2010

typ lite info om mig =]

Av Hanna Lindberg - 12 oktober 2010 20:44

PERSONLIGT

Fullständiga namn: Hanna Maria Aurora Lindberg
Födelsedatum: 95-11-26
Hårfärg: blond
Ögonfärg: brun
Längd: 168
Skostorlek: 39
Humör: trött :P
MSN: hanna.aurora@hotmail.com
Mobilnummer: 07... fast ne

FAMILJ
Vad heter din mamma? Åsa
Vad heter din pappa? Arne
Har du syskon? jepp :)
Hur många? 4, fast alla halv syskon
Har du en stor släkt? gode ;P

Har du kvar alla mor&farföräldrar? japp
Känner du alla i din släkt? nix
Vem är du mest lik i din familj? vet it :P 

VÄNNER
Har du någon bästa vän? jepp
Vad tycker folk om dig? vet it, fråga dom :P
Vem har du känt längst? inte vet jag :S
Vem vet mest om dig? Agnes och Amanda Vikman tror jag  ;)
Hatar någon dig? kanske
Har någon av dina kompisar snackat skit om dig? vet it, men säkert...
Är du rädd för att bli utan kompisar? nja

SKOLAN
Har du bra betyg? ganska :)
Skolkar du? nix
Vilken klass går du i? 9B, den bästa av dom alla  :P
Vad heter din skola? Pitholmsskolan
Har du varit uppkäftig mot någon lärare? vet it
Vad heter/hette din favoritlärare? Britta, hade hon när jag gick lågstadiet på munksunds skola :P
Försover du dig ofta? ibland :P
Gillar du skolmaten? nejjö!
Hur många går i din klass? typ 22 tror jag  :)

FRITID & INTRESSEN
Går du på någon sport? ja, boxning
Vad tycker du om att göra? kompisar, data och träna typ
Vilka sporter har du gått på? dans, golf, och boxning :)
Lever du för någon sport? nja
Är du vältränad? jobbar väll på saken ;P

MUSIK, FILM

Vad har du för musiksmak? typ en massa olika
Har du alltid haft samma smak? nepp

Vem är din/ditt favorit artist/band? Thåström och Hoffmaestro  =)
En bra låt: got left - hoffmaestro eller

men bara om min älskade väntar - Thåström
Vilken är din favoritfilm? the last song (en väldigt bar film som man kan gråta nån tår  till och alla som inte sett den, SE DEN!) :P
Vilken film framkallar starka känslor? typ, hachiko en vän för livet
En rolig film: vetit
Hur beskriver du musik? ena halvan mig typ ;))
Vad är bäst, film eller musik? går it att välja :P


RESOR
Hur många länder har du varit i? 4 tror jag (:
Vilka land har du varit i? sverige, danmark <3 , grekland, finnland

Har du bott utomlands? nej :(
Vart isåfall och hur länge? -
Kommer du från något annat land? nix
Har du släkt från något annat land? tror inte de, men en av mina systrar har flyttat till danmark för typ 3 år sen och hon bodde här i pite innan :)


Har du åkt...
Flyplan? japp
Buss? ohja
Tåg? nepp
Båt? jopp
Taxi? yes
Helikopter? nej

DÄR DU BOR
Vart bor du? piteå
Hur bor du? stort hus
Vilken färg har huset? ljusgult trä och brunt tegel :P
Trivs du där? jarå

BORTSKÄMD ELLER?
Har du ett eget rum? jaa, har alltid haft
TV? jepp
Dator? ja
Dvd? japp
Pool? neee  :(
Studsmatta? nix
Cross/moppe osv.? nej, eller räknas cykel? ;P
Mer än 1 bil? nej, för ung för körkort till bil...
Pingis/biljardbord? nää


TILL SIST
Vad är klockan? 21.21
Vad ska du göra snart? typ sova ;) 
Mår du bra? typ sjukt trött men annars bra ;)
Vilka ska göra det här testet? dom som känner för de =)



hade lite och göra så......  :P

 
 
Ingen bild

Madde och rasmus

12 oktober 2010 21:38

varför får inte vi komma på eran klassfest enligt dig?

Hanna Lindberg

13 oktober 2010 13:13

nog får ni det :P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Lindberg - 19 juni 2012 12:57

Nu är det så här att jag har vart VÄLDIGT less på denna bloggsajt ett bra tag men eftersom blogg.se har tjorvat har jag inte kunnat fixa nån blogg där förän nu, men nu är det gjort och jag har en blogg där som heter http://hannalindbergg.blogg.se/. g...

Av Hanna Lindberg - 11 juni 2012 15:42

förlåt för att jag inte blogggat på ett tag men jag har försökt skaffa nu blogg på blogg.se men det vill inte funka så jag har inte haft nån lust alls att blogga och har egentligen inte det nu heller pga att jag är sur på martin.... ...

Av Hanna Lindberg - 31 maj 2012 11:52

Blogg uppgift Beskrivning Det finns en hel drös med olika sociala medier bland annat Facebook, Twitter, MSN, Skype, Youtube, Grooveshark och Spotify. Syftet till Facebook och Twitter är ungefär likadana. På båda hemsidorna kan man hålla kontakt ...

Av Hanna Lindberg - 30 maj 2012 13:51


hej hej bloggen  :) ha KANSKE fått tillbaka lusten att blogga nu när det snart är sommarlov osv. men jag kommer nog mest troligt byta till blogg.se istället.... känns som att det är bättre och typ smidigare att använda än bloggplatsen, men jag tänkte...

Av Hanna Lindberg - 30 maj 2012 11:00


hej allesammans :) längesen jag gjorde ett vanligt blogginlägg nu men jag har verkligen inte haft någon lust :/   idag börja jag i allla fall dagen med att ha kanot på gympan (Grymt kul!!! :D) och nu har jag gjort bort ett prov i företagsekonomi ...

Presentation


Jag är en glad tjej på 16 vintrar som bor med min mamma och pappa i södra norrbotten. I min blogg kommer ni få läsa om mitt liv, vad som händer runt om kring mig och även få se en hel del bilder som jag har fotat.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards