hannalindberg

Alla inlägg den 13 oktober 2010

Av Hanna Lindberg - 13 oktober 2010 20:03

idag kring 4 till typ halv 6 så var jag med linnea ute vid tjärn i munksund och fota en nassa naturbilder. mitt batteri på kameran tog slut som vanligt så jag var tvungen att fara hem och hämta mammas kamera men den hade nästan också slut batteri så fick lov att knäppa av bilderna fort som fan och stänga av den undertiden vi gick omkring  :P

kanske lägger in bilderna senare nån gång, men det får vi se....


asså seriöst ska typ köpa en systemkanera sen efter jag fyllt år och jul när jag fått en massa money, men är det nån som har något tips på vilken man ska köpa?

(ska köpa en så fort jag får råd för den jag har nu är typ helt cp, den tar inte bilder ibland, slut batteri typ direkt man använder den även om man har haft den på laddning i typ 1 dygn, och ibland så fokuserar den inte heller :S


men som sagt skriv en kommentar om ni har nått tips på vilken jag kan köpa :)

Av Hanna Lindberg - 13 oktober 2010 13:15

Idag startar designtävlingen IKEA garderob där unga modeskapare från hela landet tävlar om att under fyra dagar hålla en egen liten butik på Biblioteksgatan i Stockholm. Ett enormttillfälle med andra ord!

Därför ska jag uppmärksamma er på att världens bästa Maria (min syrra) kommer att vara en av tävlingsdeltagarna! Och hon förtjänar massvis med röster! Från och med idag kommer det att vara möjligt att rösta på hennes kollektion här. Do it!  =D

Presentation


Jag är en glad tjej på 16 vintrar som bor med min mamma och pappa i södra norrbotten. I min blogg kommer ni få läsa om mitt liv, vad som händer runt om kring mig och även få se en hel del bilder som jag har fotat.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards