hannalindberg

Alla inlägg den 8 mars 2012

Av Hanna Lindberg - 8 mars 2012 21:27

idag på morgon vakna jag av att min sötis kom och kröp ihop sig och höll om mig tätt om min rygg <3<33 typ det mysigaste sättet som finns att bli väckt på!!!  ajja, sen efter vi båda hade vaknat drog vi oss bara ett tag i sängen för att sen äta frukost och sedan traska vidare på en lite promenad med hunden min :)


sen kring typ halv 1 for martin hem för att hinna spela dator innan han och hans familj for upp till långträsk igen, och där kommer dom mest troligt vara till på söndag  


nu sitter jag i alla fall i min säng och har laddat upp med lite glass och ska snart sätta igång ett avsnitt av Greys Anatomy och sen krypa ner under täcket för imorrn blir det att fara till luleå med mor min :) MÅSTE hitta en ny stor, smidig och rymlig handväska... min gamla har börjat gå sönder helt :'(((


bild från igår när älsklingen var lite dum  :P  



 

Bjuder även på en nytagen ful bild... 

Presentation


Jag är en glad tjej på 16 vintrar som bor med min mamma och pappa i södra norrbotten. I min blogg kommer ni få läsa om mitt liv, vad som händer runt om kring mig och även få se en hel del bilder som jag har fotat.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards