hannalindberg

Alla inlägg den 29 januari 2012

Av Hanna Lindberg - 29 januari 2012 13:04

kom precis hem till martin efter att han har sovit hos mig från igår till idag. :)


idag mellan typ halv 2 till halv 3 så kommer lillaskinkan och oscar till martin för sen kl halv 4 börjar Mission Impossible 4 - Ghost Protocol på bio3an som vi ska och se på ;) var så sjukt länge sen jag var och så på bio så jag typ längtar ihjäl mig  :)


 


När Ethan Hunt och IMF beskylls för att ha bombat Kreml klipper den amerikanska staten plötsligt alla band till organisationen, något presidenten kallar ”Ghost Protocol”. 

Utan resurser eller manskap måste Ethan hitta ett sätt att rentvå sin organisations namn och dessutom förebygga ännu en terrorattack. 

För att komplicera saken ytterligare måste han genomföra uppdraget tillsammans med ett team bestående av andra sparkade IMF-agenter, med personliga motiv som han inte är helt klar över.

Tom Cruise återvänder till huvudrollen som Ethan Hunt och till honom ansluter en internationell ensemble bestående av Michael Nyqvist, Jeremy Renner, Simon Pegg, Paula Patton, Vladimir Mashkov, Josh Holloway, Anil Kapoor och Léa Seydoux.

Presentation


Jag är en glad tjej på 16 vintrar som bor med min mamma och pappa i södra norrbotten. I min blogg kommer ni få läsa om mitt liv, vad som händer runt om kring mig och även få se en hel del bilder som jag har fotat.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards