hannalindberg

Direktlänk till inlägg 2 februari 2012

behöver dig vid min sida

Av Hanna Lindberg - 2 februari 2012 20:09

martin, vill bara ha dig vid min sida och kunna vila mot din axel för att släppa ut mina känslor och känna mig älskad men eftersom jag nu inte kan det så skriver jag här istället <3 


farfar, jag vill inte att detta skulle ha hänt, men det fanns inget att göra emot det... det gick inte  att stoppa eller förbättra din sjukdom som jag vet att även många andra dör av varje år. ville så hemska gärna hinna träffa dig en sista gång och säga till dig hur mycket du betyder för mig, men det hann jag inte göra... så fort jag tänker på dig så kommer det upp en massa fina minnen som jag har fått vara med och uppleva med dig <3 tänk bara alla mysiga kvälllar jag har sovit över på eran stuga under sommaren och den dära sjukt varma dagen för några år sen på sommaren när min familj, marianne och alla dom och roger och carola och deras pojkar var på eran stuga och åt middag som du grillade ute och när vi sen spela kubb och hade jätteroligt <3 kommer ihåg det så väl <33


saknar dig så farfar och du kommer alltid ha en stor platts i mitt hjärta <3<3<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Lindberg - 19 juni 2012 12:57

Nu är det så här att jag har vart VÄLDIGT less på denna bloggsajt ett bra tag men eftersom blogg.se har tjorvat har jag inte kunnat fixa nån blogg där förän nu, men nu är det gjort och jag har en blogg där som heter http://hannalindbergg.blogg.se/. g...

Av Hanna Lindberg - 11 juni 2012 15:42

förlåt för att jag inte blogggat på ett tag men jag har försökt skaffa nu blogg på blogg.se men det vill inte funka så jag har inte haft nån lust alls att blogga och har egentligen inte det nu heller pga att jag är sur på martin.... ...

Av Hanna Lindberg - 31 maj 2012 11:52

Blogg uppgift Beskrivning Det finns en hel drös med olika sociala medier bland annat Facebook, Twitter, MSN, Skype, Youtube, Grooveshark och Spotify. Syftet till Facebook och Twitter är ungefär likadana. På båda hemsidorna kan man hålla kontakt ...

Av Hanna Lindberg - 30 maj 2012 13:51


hej hej bloggen  :) ha KANSKE fått tillbaka lusten att blogga nu när det snart är sommarlov osv. men jag kommer nog mest troligt byta till blogg.se istället.... känns som att det är bättre och typ smidigare att använda än bloggplatsen, men jag tänkte...

Av Hanna Lindberg - 30 maj 2012 11:00


hej allesammans :) längesen jag gjorde ett vanligt blogginlägg nu men jag har verkligen inte haft någon lust :/   idag börja jag i allla fall dagen med att ha kanot på gympan (Grymt kul!!! :D) och nu har jag gjort bort ett prov i företagsekonomi ...

Ovido - Quiz & Flashcards