hannalindberg

Alla inlägg den 7 juli 2010

Av Hanna Lindberg - 7 juli 2010 20:03

idag kring lunch blev det trots allt bra väder, sol men lite blåsigt :P


efter vi hade ätit lunch hade jag och mamma tänkt fara och köpa varsin mjukglass på ica i jävre men då  ringde min moster och fråga om dom kunde komma ut så då ska vi typ fara och köpa en nu  istället.

när min moster och hennes man kommit så gick vi ner till stranden och var på bryggan ett tag och då kom anto och så vadade vi ut till sanddynorna (kallt i vattnet!)och var där ett tag sen for vi till hennes farmor och farfar och efter ett tag kom neo också. kring fem for jag hem och åt middag, pastasallad<3

nu ska vi i alla fall fara till ica och sen blir he väl att se på nån film.  :D


ha det sötisar :)

Av Hanna Lindberg - 7 juli 2010 11:19

idag är det ett jävla piss väder, det är typ molnigt, kallt och lite blåsigt så det blir väl att stanna inne typ hela dan och göra lite engelska  och se på lite film :P
vakna i alla fall för ganska exakt 2 timmar sen och nu ska jag nog gå och fixa till mig :)
ha det gött! 



 

Presentation


Jag är en glad tjej på 16 vintrar som bor med min mamma och pappa i södra norrbotten. I min blogg kommer ni få läsa om mitt liv, vad som händer runt om kring mig och även få se en hel del bilder som jag har fotat.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards