hannalindberg

Alla inlägg den 11 mars 2010

Av Hanna Lindberg - 11 mars 2010 20:50

hellu alla coola =)

har typ ingenting att göra :P
sitter i soffan och ser på tv, är på facebook, chattar, lyssnar på musik och äter marabou mjölkchoklad  :P


haha, känner typ mig glad fast jag vet i fan varför =D

men nu måst jag gå =)
byebye

  

Av Hanna Lindberg - 11 mars 2010 16:57

 hej hej gullpluttisar :P

dagen har väl vart hyfsad.
som vanligt så måste man ju till skolan.
hade först no. haha, tränat typ på att göra en labbraport men falia på labben så.... 
sen ahde vi typ matte, är för en gångs skull klar med veckans mål  :P
under språket så läste jag typ "go ask alice" och skerv lite om den   =)
haha, under bilden skulle vi typ förstora upp en bild från en serieteckning, min blev inte så värst förstorad men jaja :P  gjorde typ halva av lineas bild oxå och den blev faktist större än min  

sen hade vi so -.- håller typ på med protestantiska kyrkan och martin luther, BORING!
sen på engelskan, sista lektionen satt typ jag, linnea och angelica i grupprummet och läste "go ask alice." den ska vi typ ha läst ut till imorn och sen imorn på engelska ska vi typ skriva två A4:or om boken! tror inte det kommer gå så värst bra för mig, med det återstår ju att se :S

nu stiier jag iallafall och pluggar, vilket inte går så bra eftersom jag sitter här och gör ett inlägg :P
jaja, måste fan ta tag i läxorna nu!

bye bye sötisar =)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en glad tjej på 16 vintrar som bor med min mamma och pappa i södra norrbotten. I min blogg kommer ni få läsa om mitt liv, vad som händer runt om kring mig och även få se en hel del bilder som jag har fotat.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards